Gå til innhold

Når er en ung mor?????

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fra en har fått mensen og oppover.....13-14-15-16-17-18-19-20..

Skrevet

Ca 1000. Og skravlesiden er fremdeles DEN veien.

*peke*

Men - siden vi er så godt i gang, kan vi jo fortsette med et tilsvarende nytt, spennende og innovativt emne, som jeg føler har blitt forsømt og oversett på lik linje som "unge mødre" de siste dagene:

Burde jeg klippe tåneglene mine, eller vente til freddan? Kjør debatt!

Skrevet

oktobergutten, du har vel ikke problemer? eller er så utrolig forbannet blåst i hodet???

Skrevet

Oi, så fint å ha anonym-knappen å gjemme seg bak når man skal fornærme folk ved hjelp av fjortismetoden.

Hadde for øvrig vurdert å begynne å grine dersom du bare hadde brukt ett spørsmålstegn til. (Snufs.)

Skrevet

Kokoer hormonene i dag da?? Taaakaaar....

Skrevet

Når man bruker rundt fem spørsmålstegn etter en setning som kun henger på greip fordi godvilja er med.

Skrevet

vel alle under 30 er unge mødre, og vi vet jo alle hvor negativt det er, det er nesten like ille som å være gamlis mor over 30

Skrevet

Så når man er fylt 30 så er man gml?Tydeligvis noen som IKKE følger med....begynner å bli en del år siden 30 år ble betegnet som gml.å det var vel fordi at levetiden var kortere enn den er idag.Så er man gml når man er 30,ja da er man jammen leeeenge gml.Få noen flere år på rumpa du lille venn,så tenker jeg jeg du skifter mening ;-)

Skrevet

Tror kanskje hvis du legger til litt godvilje, så skjønner du nok hva hun mener....Er du under 30 når du får barn, er du regnet som "ung". Og gud forby du skulle få barn etter fylte 30, for da er du regnet som "gammel", og bør visstnok ikke få barn fordi det blir "egoistisk" for da er du kjempegammel når barna er store....

Skrevet

Kan jo godt være at hun mener akkurat det!?

Uansett blir det jo som man velger å se det eller mene det;-)

Skrevet

Hmm.. Vanskelig spørsmål du stiller oktobergutten. Jeg ville kanskje avventet og sett an situasjonen. Så da kom jo svaret av seg selv. Vent til i morgen!!

Skrevet

En er mor helt fra man får barn, så en er vel ung mor frem til man blir gammel!

Skrevet

Blir andres mening slik du/man velger å se det? Artig betraktning.

Skrevet

Merkelig med deg altså....

Må snu på alt du.

Skrevet

Hva har jeg snudd på nå? Det eneste jeg gjorde var å bemerke det du skrev.

Skrevet

Søren, det glemte jeg å svare på. Freddan, oktobergutten! Må jo være nystelt og fresh på freddan.

Skrevet

Tror kanskje hvis du legger til litt godvilje, så skjønner du nok hva hun mener....Er du under 30 når du får barn, er du regnet som "ung". Og gud forby du skulle få barn etter fylte 30, for da er du regnet som "gammel"

Var det en som sa,jeg kommenterte "at det kunne jo være hun mente

at var en"under 30 ung,over 30 gml"

Så da blir det vel sånn at noen mener eller ser det sånn....

"under 30 ung,over 30 gml"?Ble rotetet,men ser du hva jeg mente?

Hva mente du?

Skrevet

huffda, tror noen følte seg gammel her plutselig...synn

hej gamla

Skrevet

Hehe....var det meg du mente som "gamla"?

Ikke vær redd eller bekymret for det,jeg blir alltid tatt for å være mye yngre enn jeg er.Livet er herlig,håper du å får sånne oppturer når du blir like "gammel" som jeg ;-)

Skrevet

HAHAHAHA dere tar virkleig ikke ironi. Så fantastisk...

gamliser gamliser ædabædabuse... dere må gå med inkontinenstruse

Skrevet

Jeg bruker Tena lady super på dagen og up and go m/ innlegg om natten ;-) Sånn er det bare når man er gammel....Shit happens!

Skrevet

Da misforstod jeg deg tydeligvis, for jeg forstod deg slik at hvorvidt Jannamors innlegg var ironisk eller ikke, måtte komme an på øynene som ser. Da kan du se bort fra innlegget mitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...