Gå til innhold

Hva spiser dere om dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke faste måltider hjemme lenger, bare smukka på 2 som har det, er bare 13 uker og orker ikke å løfte ett finger. Jeg spiser ikke frokost, glemmer lunsjen og middag har ikke vi sittet å spist sammen på lenge siden jeg ofte ikke har lyst på det min mann og datter spiser. Jeg kan være i tider veldig sulten å ikke ha lyst på noe som helst, jeg kan sitte og tenke timesvis hva jeg kan spise og ender med fiskepinne med ketchup. Så jeg lever av å snackse og småspise, og har ingen skikkelig fastsatte måltider, ikke døm meg for jeg vet at det ikke er bra....det er forferdelig. Det verste er når jeg blir sååååå sulten at jeg begynner å skjelve, og ikke ha lyst på noe som helst, blir kvalm av tanken på å spise noe jeg ikke har lyst på. Når tar dette slutt, og når får jeg all min energi tilbake????

Tenk dere at jeg i tillegg legger på meg, for et helvete.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen faste måltider selv lenger heller. Spiser et-to grønne epler for dagen, drikker litt brus og eter innimellom litt salt chips. Raser ned i vekt, men det er fordi jeg kaster opp av alt annet enn dette (og gjerne dette her også, hvis jeg har rette dagen). Kombinasjonen oppkast og null matlyst er ikke bra :(

Skrevet

Mens jeg spiser hver 3. time! =P

Enten om jeg jobber eller er hjemme.

Blir for det meste brødskiver jeg spiser, pluss middag.

Skrevet

Åja, jeg kan snakke om mat!!! Mat er min store lidenskap for tiden.

Frokost spiser jeg müsli med kefir eller drikkeyoghurt med smak. Får ikke i meg så mye på mårran, da kvlamen henger pittelitt i enda.

Nå er det snart lunsjtid, så da skal jeg varme opp tomatsuppe fra i går. Lager fra bunnen av, enkelt, fort gjort, og næringsrikt.

Til middag idag lager jeg med grønnsakssupe tenker jeg, Har kjøpt inn mange rare rotgrønnsaker. Jorskok, pastinakk og knutekål:) Kjekt å prøve nye ting! Pytter vel i fiskeboller eller noe sånn at det blir mere mat i.

Lengre har jeg ikke planlagt, men antar det blir endel brødskiver med noe pålegg på utover kvelden.

Kjenner meg igjen i hvordan du har det, jeg var ikke noe tess jeg heller da..

Men uke 16 var et vendepunkt matmessig sett i allefall! :)

Skrevet

hmm spiser middag og masse epler

Skrevet

Det var godt å høre at det nesten er normalt, jeg skammet meg jo.... Føler meg ikke som den kona og mamma'n jeg pleide å være, det ser ikke ut som andre i huset legger merke til det heller hehe liten koselig familie jeg har da :-) Det var kanskje ikke nødveldig å signere med anonym, men var bare redd for at noen skulle mene jeg var lat og greier, det er det siste jeg trenger å høre.

Skrevet

spiser frokost i 7 tiden,

så er det lunch i 11 tiden,

middag i 4 tiden,

kvels i 8 tiden..

og en del imellom osgå..

mest frukt da men

Skrevet

Hvis du får en kommentar at det er farlig for babyen at du ikke er så flink til å spise akkurat nå, så ignorer dette.

Leger forteller at babyen i magen får akkurat den type næring den trenger.

Klarer du ikke å spise mer, så klarer du det ikke. Ikke press deg. Det går over fortere enn du tror. Believe me. Been there, done that. =)

Lykke til, det kommer til å gå så bra så =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...