krabbetrollet Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Skal til Oslo sammen med min sønn, og har lovet han at vi skal gå på lekebutikk... Siden jeg ikke er kjent i Oslo lurer jeg på om noen har et bra tips om lekebutikk sentralt i Oslo? Veldig gjerne en med godt utvalg i Lego, det er den store interessen for tiden...
Odine! Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Det er en ganske stor butikk i 3dje etasje på Oslo City.
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Det ligger en på hjørnet ved rådshusplassen, ikke langt fra nasjonalteateret som heter Riktige Leker. De har masse forskjellige leker, også et godt utvalg med lego til store og små gutter.
krabbetrollet Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2008 Takk for kjapt svar begge to. Det er notert :-)
Sessa ruger igjen... Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Edwis på Oslo City har stooor legoavd. Og resten av butikken er også veldig stor.
krabbetrollet Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. januar 2008 Samme butikken som Odine nevner det sant? Takk for tips:-)
line_n & sara Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 du bare mååå innom Sprell i markveien (neders på grunerløkka!) de har mye morsomt!! og masse nostalgisk for mor og far!! (tror de har nettbutikk også.. sprell.no)
Prinsemammaen Skrevet 10. januar 2008 #8 Skrevet 10. januar 2008 På Edwis er det nå tømming! Alt i butikken har 33 % rabatt, og så blir det sikkert billigere etter hvert. Mener det er Edwis som holder til på Oslo City?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå