Gå til innhold

Hvor lang tid brukte dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det fra dere begynte å prøve, til dere faktisk ble gravide? Fint om dere nevner typen prevansjon dere brukte før dere bestemte dere for å kutte den ut :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte trionetta p-piller i 5 år før jeg sluttet i midten av november-06. Ble gravid rundt nyttår, men mistet, og ble gravid igjen 2 mnd etter SA.

Skrevet

første gang tok det litt tid max 1 år,hadde hatt p-sprøyte og p-piller etter det. 2 gang skjedde det mer el mindre samme kveld vi snakket om det. da hadde jeg ikke brukt prevensjon siden før den første annet enn kondom. så er jo helt klart ofte mye som må ut av systemet før kroppen er villig til å bli gravid! hvertfall for min del!

Skrevet

hei jeg gikk på p-sprøyta og har prøvd nå i 22pp og enda ikke blitt gravid hehe.

Skrevet

3 mndr første gang, første forsøk andre gang. Ingen prevensjon etter fødsel mellom første og andre graviditet ;) Ble gravid etter første mens etter fødsel ;) Hadde brukt p-piller i noen år, men gått over til kondom pga plager med pillene det siste året før jeg ble gravid med førstemann.

Skrevet

spiral og 34 pp

Skrevet

haha, bruk ppillen microgynon. da blir du gravid mens du går på den:P

Skrevet

Det her høres kanskje ganske teit ut,men uansett..

Min mann spurde om jeg hadde lyst på barn en morgen,jeg svarte ja.. 5 dager senere tok jeg en test som viste positiv.

Vi ble gravid før vi planla det.hehe..

Andre gangen var det ikke planlagt,men ønsket.Småen var 11 måneder da vi fant det ut.. Det endte i ma dessverre.. i uke 7-8.. tok utskrapning bare noen dager før 1-års dagen til småen.

1 måned etterpå var jeg gravid igjen:p Og er nå 16+1 på vei.

Jeg slutta med p-pillen (etter å ha gått på den i 5år) rett før.altså en måned før jeg ble gravid.

Gikk da på Diane..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...