Gå til innhold

Nå vil jeg ha han uuuut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 38, men bebbisen er målt til 4 250 nå.. Han er med andre ord helt ferdig, og ligger klar med hodet festet og alt i orden. Jeg har to cm åpning, og slimproppen gikk i går tidlig.. Hvorfor skjer det ikke mer her daaaaa? Jeg blir gaaaaaaal... Nå har jeg gått tur og har planer om å spise en kruttsterk pizza til middag. Noen som har noen forslag og/eller tips til en som er utålmodig og desperat?? Jeg hørte fra jordmor at det i snitt tar ett døgn fra slimproppen går til vannet går. Med forrigeman gikk det 5 timer. Nå er jeg godt over døgnet.. og det gjør meg enda mer desperat :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke erfaring fra tidligere, men skjønner på en måte din desperasjon! Jeg har termin i dag, men har ikke merket noe til at slimproppen har gått enda.... Det skjer sikkert noe snart for din del, lykke til :)

Skrevet

Jeg vet egentlig ikke om slimproppen må gå...? I og med at termin er i dag skjer det vel snart noe hos deg også :-) Lykke til - håper du får en fin fødsel!!

Skrevet

........slimproppem MÅ ikke gå nei.... Jo før ungen kommer ut;)....men ikke leeenge før:)

Min gikk etter 10 timer med rier,2 rier etter gikk vannet,2,5 timer etter var vi blitt foreldre:D

Nei....Huff er det ingen ting man kan lokke disse unga ut med da?!....vil ha min ut også!! :D

Skrevet

Høres lovende ut :) har gått å ventet på at proppen skal gå, så det er godt å høre at det ikke nødvendigvis trenger å skje!

Har ikke så lyst å gå så lenge på overtid, vil bare komme i gang med fødselen å bli ferdig med det, få vondt så man kan forholde seg til noe annet enn å bare vente!

Men sånn er det vel for alle dere andre som venter også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...