Gå til innhold

Når bør de legges på eget rom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo mener før fyldte 6 mnd! Jeg synes det er litt idlig. Hun er født 6 uker før tiden, så er litt liten for alderen i tillegg....

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så fort de er ferdig med nattmåltid!!

Skrevet

Min havnet på eget rom ca ved 10 mnd alder :) Funket fint, det. Hun sov så godt om natten og det var aldri noe styr.

Skrevet

Minste her havnet vel på eget rom når han var ca 7 mndr.

Skrevet

mini ble plassert inn på sitt rom da han va 3 mnd.. vi gikk ikke oveens på samme rom så...

Skrevet

Vår gikk på eget rom da vi flyttet og han fikk et. Dvs 8 mnd.

Men nå har vi flytta igjen og her er det mest praktisk å ha alle på samme enorme rom. 30-40 kvadrat stort og delt i to, så nå har han egen krok der.

Skrevet

Fler?

Takk for svar:-)

Gjest irismor
Skrevet

Snuppa var 11-12 uker da hun begynte å sove på sitt eget rom om natta.

Hun sov der om dagen så ikke overgangen skulle bli så stor.

Skrevet

Snuppa begynte å sove på eget rom ved 2 mnd alder, da sov vi super godt alle tre:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Eldste ble lagt på eget rom når hun var 3 uker. Vegg i vegg med våres, så ikke noe tungvindt på natta+ at vi hadde alt på en etasje

Mini ble lagt på eget rom når han var 2 mnd, da sov han hele natta, før det fikk han mat kl 5 på morrakvisten, og greit og slippe og stresse opp i 2 etasje for og lage mat til han da.

Skrevet

LUB (landsforeningen for uventa barnedød) anbefaler å ha lille på soverommet til fyllte ett år for å forebygge mot krybbedød :-)

L sover fortsatt på soverommet vårt, og hun er 22 måneder gammel. Har ingen problemer med det, hverken pappaen eller jeg. Kommer nok gradvis til å venne henne til sitt eget soverom bare huset vårt blir ferdig oppusset i sommer en gang...

Skrevet

Første året synes vi...men dette er helt opptil folk selv. Mulig minsta må dele rom litt lengre også siden rommet hennes ikke blir ledig før vi har fått pusset opp i kjelleren og storebror får flytte ned dit.

Skrevet

Mine har begynt å sove på egne rom fra 12-14 mnd alder. Synes ikke der er noe stress jeg ;o)

Skrevet

Gutten min var 5mnd da jeg flyttet han inn på eget rom. Det fungerte kjempebra både jeg og han sov mye bedre:)

Skrevet

Natty var 6 uker når hun ble lagt på eget rom. Det funket fint for alle 3;)

Skrevet

Når mine sov gjennom hele natta ble de flyttet på eget rom. Lille litt senere enn største siden jeg har nattamma han til nesten 8 mnd. Så når han var akkurat 8 mnd ble han flytta. De deler rom og derfor er det greit at lille sover hele natta før han ble flytta så ikke han vekka storebror midt på natta =)

Skrevet

Så fort som mulig etter min mening.

Lillegutt kom på eget rom da han var 2 mnd og en uke. Da nattavente han seg selv umiddelbart.

Så de

Skrevet

Sorry.

Så den i magen får ligge inne hos oss maks en måned.

Skrevet

eldstemann var vel ca 8-10 mnd. Lillemor var ca 1 år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...