Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Hat: * Langsure mennesker * Sykt barn IGJEN!! * Foreldre Liker: * Skal vokse meg i dag * Nytt skjørt * Utsikter til en god helg inkl gjensyns-sex
Gjest MyIian Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 HAT:!!! LEGER! Smerter Legen igår Legen på hs! Liker: Snart helg :-) God mat i kjøleskap og fryser Babsen Fint vær!
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Hat: At jeg føler meg gammel nok til å være mora til håndverkerene som er hjemme hos meg nå Liker: Litt blå himmel og litt sol Skal trøstespise sjokoladepuddingrester når håndverkerene er ute av huset
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Hat: *flytter fra drømmeleiligheten *pakke *savne *savne enda mer Liker: *hører på hinsides høy musikk og gir faen *minner *blogg *lunsjdate *shit så mye fine ting jeg har! *Spania snart
pingu...... Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Hat: I dag hater jeg bare regnet...vi snakker enorme nedbørsmengder og jeg har selvfølgelig ikke vett til å ta på meg riktige sko når jeg skal ut i møkkaværet. Riktige sko er selvfølgelig støvler, men det hater jeg som pesten. Liker: han fineste som er så finest lille gode jenta mi mobiltelefon kaffe ferdigskrevet metodekapittel vennene mine
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Er du forelsket, pingu? Han fineste som du alltid skryter av må være litt av en kar? Hilsen feig og nyskjerrig...
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 Hat: Å stå opp kl 05.30 med en tydelig trøtt og grinete unge Regn når vi må gå til barnehagen Hodepinen jeg fikk etter jeg sovnet når ungene var levert Alt pensumet jeg skulle lest før forelesing i morra At det fortsatt er en uke til min kjære kommer hjem Liker: Laks til middag:) Å hente ungene i barnehagen og se de glade ansiktene At gulvet faktisk er vasket At jeg har vasket 3 maskiner med klær i dag Marian Keyes boka jeg leser for tiden
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 10. januar 2008 #9 Skrevet 10. januar 2008 Dagens hat: Hundene var umulige i morges Har snart ikke glass igjen (Lillemann knuste enda et) Svake meg klarte ikke å dy meg (ang røyk) Liker: Skal spise middag snart:) Skal shine huset litt idag:) Sitter å gleder meg til helga:)
pingu...... Skrevet 10. januar 2008 #10 Skrevet 10. januar 2008 Ja han er litt av en kar. Han er den flotteste, morsomste, snilleste, godeste, kjekkeste, peneste og fineste mannen jeg vet om..på alle måter. Så ja...jeg er forelsket :-) Ingen grunn til å være feig og nysgjerrig, jeg svarer på det jeg vil, og hvis ikke så lar jeg være.
pingu...... Skrevet 10. januar 2008 #11 Skrevet 10. januar 2008 Jajaja...selvfølgelig. Daniel har akkurat smelt meg på tjukka og nå venter vi femlinger.
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #13 Skrevet 10. januar 2008 Hat;: Homeparties At jeg bulka mannens fine bil i går Gulpeflekker på alt tøyet, ammeinnlegg Liker: Guttene mine Penger Bains way rødvin Snart Ut i vår hage, Nrk 22.30 Nytt sengetøy etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå