mimmitiltre Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 hei , her termin idag (hurrrraaa endelig) men har null tegn paa at foedselen skulle vaere rett rundt hjoernet:) leser av innleggene herinne at mange blir strippet.. hva vil det si aa bli strippet?? og er det vondt?? er det jm som gjoer dette, og maa man be om aa faa det gjort?? skal til jm paa mandag, da er jeg 5 dager over tid, saa lurer paa om hun gjoer det da.. tenker jeg vil forberede med litt mentalt i tillfelle jeg maa strippes..
Phantom´ Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Noe så inni hel.... vondt! Men kan være ganske effektivt. Jordmora skal ikke slippe til på meg i alle fall.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Jeg synes det gjorde vondt, men har hørt mange som ikke merker det omtrent. Har kanskje noe å si hvor hardhendt den som gjøre det er. Husker fra fødselen min forrige gang at det var stor forskjell på hvor vondt det gjorde å få sjekket åpningen. Noen var rett og slett brutale, men noen merket jeg omtrent ikke...
sydilla Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Gjorde det med nr 1. Aldri mer... I alle fall ikke hvis jeg ikke MÅ!
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Djevelsk vondt....men veldig effektivt! PANG sa det så hang jeg i prekestolen med rier! Gjør det igjen jeg hvis ting går litt treigt.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Hva gjør dem da? Hva er egentlig stripping, foruten å kle av seg på en sensuell måte
Sannemamma Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 Jeg ble strippet med førstemann, gjorde skikkelig vondt. Var på overtid og fikk beskjed om at dette skulle sette i gang fødselen. Dette var en mannlig lege som jeg synes var veldig hardhent. Kjentes ut som om han puttet hele armen inni meg... driiit vondt. Han forklarte at han puttet en finger inn i livmormunnen og liksom løsnet fosterhinnen fra kanten. Derfor måtte han snu hele "armen" inni meg, slik at han fikk løsnet hele veien rundt. Uff vil ikke skremme deg, men slik var min opplevelse. Heldigvis tok det ikke så alt for lang tid, men det hjalp ikke heller. En uke sendere ble jeg satt i gang.
Bebis08 Skrevet 10. januar 2008 #8 Skrevet 10. januar 2008 Det var VELDIG vondt. Og det har mye å si hvem som gjør det. For jeg gjorde det først med en lege, det var ikke så vondt. Men så......... neste lege tok godt i!!! Men det er ikke sånn at du dør altså, og det varer ikke så lenge :-)
mimmitiltre Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. januar 2008 huff, hoeres skikkelig ekkelt ut..maa man be om det eller er det noe de tilbyr av seg selv??? aaahh, vet ikke om jeg toerr naa..
♥martha~78♥ -Signe født 22.02. Skrevet 10. januar 2008 #10 Skrevet 10. januar 2008 JAAAAAAAAAAAAAA!! Ikke mer å si om den saken...he,he...
Bebis08 Skrevet 10. januar 2008 #11 Skrevet 10. januar 2008 Nei du må ikke be om det, det er noe de finner ut på sykehuset hvis du går på overtid. Da kommer du gjerne på overtidskontroll og så vurderer de om de skal gjøre det. Og det varer ikke så lenge som sagt, så jeg hadde ikke giddet å grue meg så veldig. Det gjør jeg ikke selv, skal jo evt. snart gjennom det en gang til.
mimmitiltre Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 10. januar 2008 ok, tusen takk for svar:)) kan jo hende vi slipper:)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 10. januar 2008 #13 Skrevet 10. januar 2008 Jeg ble strippet på fødeloftet, og AU!!!!.........ja det gjorde vondt. Men det var verdt det. Fødselen fikk fart på seg da ) Og det går jo fort da.
Marit & de 3 knøttene Skrevet 10. januar 2008 #14 Skrevet 10. januar 2008 Ikke direkte behagelig nei, men det får fart på fødselen og da er det greit. Vondt blir det jo uansett så.
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #15 Skrevet 10. januar 2008 Godt er det absolutt ikke, men i forhold til en fødsel, så er det jo bare såvidt toppen av isfjellet.... Jeg ble strippet både første og andre gang, og skal absolutt denne gangen også, så får det være så vondt det bare vil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå