Ladysoul Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 kjenner du mye bevegelse i magen? er førstegangs, vet ikke hvor mye som er vanlig, men her er det veldig mye! håper ikke det betyr at hon har tenkt å bli der inne veldig mye lenger vil gjerne høre hvordan andre har det, som har termin nå eller straks
Suprise! Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Jaaaa,jeg har termin i dag:) "vanlig" med liv her i dag:) Var ikke mer liv enn det pleide å være med nr 1 heller tror jeg.... Er nok like forskjellig det fra person til person som alt annet! Lykke til!
lykkeligste Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Termin idag, og fortsatt her... Sikker på at det startet i natt, men så roet det seg "fint" ned imorges.. Vanlig aktivitet her også
mimmitiltre Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 jaaa-skikkelig bursdagsfornemmelse aa ha termin maa jeg si, bortsett fra at det ikke er noe tegn paa at 'gevinsten' er rett rundt hjoernet:) har vanlig med liv, ikke saann masse sprell egentlig, men helt valig..er foerstegangs jeg og:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå