*gullungen med okt spire* Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 første svangerskap så blei jeg gravid med en gang han hadde kondom å jeg gikk på pilla skulle vel nesten hvert umulig..men nei da der satt spira!!nå prøver vi igjen i håp om at det går like fort denne månden,,skal teste meg 29 januar..ja vet det er lenge...
Mamma mjaua Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 hihi jeg blir også lett gravid. mamma tror nok det må være genetisk. ettersom hun, tanten min og jeg har alle blitt gravide på pillen uten å slurve. så etter jeg har fått baby skal jeg begynne med spiral, og se om det hjelper (hjalp ikke på tanten min eller moren min, men hjalp visst litt bedre enn pillen)
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Ja, jeg blir det omtrent bare gubben går forbi meg. Vi hadde sex 1 eneste gang på de siste hundre årene (sånn omtrent) og nå er småen nr 2 på vei:) Men gikk riktignok ikke på noen pille da:) Vi har bare brukt kondom nå, og nuvaring før første svangerskap. Tiden snegler seg avgårde når man venter på noe, så det beste du gjør er å tenke på noe heeeeelt annet:)
Edelweis Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 ble ikke gravid med prev da, men etter første mens etter at jeg sluttet satt spiren her. synes nå det var ganske raskt og jeg da=)
frupingu Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Jeg føler at man bare trenger å puste på meg..
dame81 Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 hei dattera mi på snart 4år satt ganske fort men vi brukte kondom. nå prøver vi på nr 2 og er i 22pp. hehe så ikke så lett denne gangen. hehe:)
*Super*Mamman* Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 Jeg også blir veldig lett gravid. Mannen trenger bare å se på meg, så er jeg på tjukken igjen, hehe.... Sist nå ble jeg gravid med p-pillen mens vi samtidig brukte kondom. Skulle jo tro det var umulig, men neida, her sitter jeg med kul på magen, hehe... Skal prøve P-stav etter fødselen, sprial har jeg hatt før, og skal ALDRI ha det igjen...
Mamma mjaua Skrevet 10. januar 2008 #8 Skrevet 10. januar 2008 hvorfor skal du ikke ha spiral? hva var så ille med den? spør fordi jeg skal begynne selv, men har aldri prøvd det, så er nysgjerrig på hvordan den er å ha der:)
*gullungen med okt spire* Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. januar 2008 ja det lurer jeg på også håssen er spiralen
*Super*Mamman* Skrevet 10. januar 2008 #10 Skrevet 10. januar 2008 Har svart på et annet innlegg her ang spiral..
sydilla Skrevet 10. januar 2008 #11 Skrevet 10. januar 2008 har blitt gravid på første forsøk med alle tre... De to siste var vel strengt tatt ikke forsøk en gang, men kalkulert risiko. Det er de to gangen vi har slurva med prevensjon for å si det sånn! Nå skal gubben steriliseres, kan ikke ta sjansen på flere svangerskap med denne kroppen. - skal skal heller aldri ha hormonspiral igjen. Jeg tåler ikke pillen og legen sa det kom til å gå greit med hormonspiral. Men som mannen min sa da jeg hadde tatt den ut etter et knapt år. "hadde jeg visst at hormonspiral betydde et års sølibat kunne jeg bestemt meg for det, så hadde vi spart de pengene!!" Hadde mensen i 1 år og var premenstruell stort sett hele tida...
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 10. januar 2008 #12 Skrevet 10. januar 2008 Samme her, mammamora! Den hormonspiralen var nesten verre enn den kobberspiralen. Blødde heftig med begge to, men den hormonspiralen fikk jammen det verste ut av meg!! Hihi, var nesten ikke til å leve med...
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 10. januar 2008 #13 Skrevet 10. januar 2008 Blir det gitt selv om alderen skulle tilsi at vi skulle slite litt..... (35 år nå). Men i følge en kompis så blir jeg visstnok gravid bare jeg setter meg på doringen så....... Så her er det slutt på å hoppe av i svingen ja etter at nr 2 er født.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 10. januar 2008 #14 Skrevet 10. januar 2008 Mja-aa kan vell si det.. Med førsta ble jeg gravid på pilla (tok den til samme tid hver dag og glemte ikke noen). Denne gangen sprakk kondomen og jeg tok angrepille men den har vist ikke funka så nå kommer nr 2 i juli..
Gemini7 Skrevet 10. januar 2008 #15 Skrevet 10. januar 2008 ja, ble gravid ved en eneste glipp uten prevensjon med en gang jeg og sambo ble sammen- tok abort. Etter et prevensjonsuhell 9 mnd senere ble jeg gravid igjen- selv om jeg også tok angrepille da.. Dette resulterte i en herlig datter som er 5 nå. Og nå etter å ha vært megastrenge med prevensjonen noen år, var vi klare for å prøve igjen, og den satt på 1. forsøk. Bra man er fruktbar i alle fall!! (Har blitt spådd av 3 uavhengige at jeg skal bli gravid med en guttebaby når jenta jeg nå bærer er bare noen mnd, så når hun er født blir det kjempestrengt regime ift prevensjon fremover!!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå