Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Hei Mamalari. Ser at du nettopp har svart på et innlegg... Tror du du kan svare meg også? Jeg venter barn nr.3 med termin 17.februar. Har to jenter fra før og har fått vite at jeg nå venter gutt, men er ikke sikker da jeg ikke har sett det selv. Jeg lurer på om du kan se når jeg kommer til å føde og om det vli bli en grei fødsel. Jeg er selv født 18.08.70 og mannen min er født 16.11.71 På forhånd: tusen takk!
Mamalari Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Får opp at du vil få før, men ble litt usikker på hvor mange dager. tror rundt 4-5 dager før;) får ikke opp så mye om fødselen, men føler det vil gå greit. Tror det vil ta litt tid før riene setter ordentlig i gang
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Hei igjen Mamalari og tusen takk for svar. Ser du kjønnet også???
Mamalari Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 får opp gutt, men nå har du jo skrivd det i innlegget over her også, så kan jo hende det påvirker meg;)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Blir spennende og se. Skal nok få gitt tilbakemelding når det hele er overstått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå