lengter daler ned i skjul... Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 jeg har hatt en periode nå hvor jeg bare har sittet inne uten å få gjort noe, føler meg litt nedfor uten grunn liksom, har ikke vært ute og fått frisk luft på flere uker, bare sitter inne og spiser snop. huset flyter..... og jeg har dårlig samvittighet... nevnte det for mannen min at jeg synes at det er slitsomt, og forklarte hvordan jeg følt det.... og han sa at han har merket det, og at jeg ikke skulle ha dårlig samvittighet. at jeg skulle ha som mål å gå ut en tur med kevin hver dag, og ikke tenke på husarbeid og sånt. det kunne vi ta sammen i helgen. så ga han meg en stor klem! ikke har han klaget en eneste gang over at jeg bare sitter her eller at det er rotete. det er ekte kjærlighet, å støtte hverandre uansett!
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Så bra, du har en mann som er forståelsesfull virker d som Håper du kommer deg litt ovenpå igjen, lykke til klem
lengter daler ned i skjul... Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2008 takk ) går nok bra. vet ikke hva det er, pleier ikke å være sånn, er alltid i farta ellers. men jeg er heldig som har en så støttende mann!
SaDa Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Veit du hva? Det er akkurat som jeg skulle ha skrevet innlegget selv en tid tilbake. Hadde det på samme måten, men etter jeg har kuttet ut brus, usunn mat og andre søtsaker og begynt å spise sunne måltider og mer grønnsaker og frukt føler jeg at energien er tilbake:) Sitter ikke lengre bare i sofaen og sløver, men gjør faktisk husarbeide og lager middag til hele familien:) Kanskje du skal prøve det??
Chiabatta Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Så deilig å ha en mann som skjønner. Faktisk er det ikke alle menn som vil ha koner som har støv på hjernen. De ser likevel at mye blir gjort selv om enda mer KUNNE vært gjort, men det har de full forståelse for. Har også en mann som er forståelsesfull hvis jeg ikke orker å gjøre så mye en dag, og da hiver han seg rundt selv og bretter tøy og setter inn i oppvaskmaskinen + lager mat. Deilig når det er sånn:-)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. januar 2008 ja det skal jeg prøve, men jeg følr meg nesten avhengig av snop nå! må ta meg sammen! uff..... men idag får jeg venninne på besøk, så nå har jeg faktisk ryddet her. skal støvsuge etterpå! takk for tips!
SaDa Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 Jeg var helt avhengig av sjokolade eller annet søtt hver dag, men er fast bestemt på å klare meg uten. Har en dag i uka jeg unner meg litt snop:) Lykke til:)
Mille** Skrevet 10. januar 2008 #8 Skrevet 10. januar 2008 Så flott!! Jeg har også en sånn fantastisk mann. Han støtte meg uansett, gode som dårlige dager. Da jeg var gravid og sliten, sur og sikkert ikke kjekk å bo sammen med, kom han hjem med røde roser fordi han så at jeg trengte en oppmuntring. Enda jeg hadde vært ufyselig mot han kvelden før. ) Ta vare på mannen din, sånne vokser ikke på trær. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå