oui-oui Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Jeg vet jo at det ikke er behagelig for de små å fly dersom de har ørebetennelse, men har noen erfaring med å fly med en ettåring som "bare" er temmelig forkjølet og snørrete? Jeg ammer fremdeles, men ser vel ikke helt for meg at puppen vil være av stor interesse i det vi tar av og lander, hun er jo så stor nå at hun ønsker å følge med på det som skjer rundt. Er litt redd for at hun skal få skikkelig vondt pga trykket og at det er bedre for henne å bli hjemme..? Jeg har nemlig hatt et par ubehagelige opplevelser selv i forbindelse med forkjølelse og landing (i voksen alder), og da hadde jeg så vondt at tårene spratt. Vil ikke for alt i verden påføre ungene mine noe lignende...
Lillenurk No.2 Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Har flydd flere ganger med min forkjølte sønn, han er konstant forkjølet pga væske i ørene. Han har ikke gitt noe tegn til ubehag under flyturene, heller ikke når vi lander eller tar av. Men det kan jo selvsagt oppleves forskjellig fra barn til barn. Hvis hun tar smokken er det jo greit at hun har den under letting/landing..
tine1977 Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Det jeg gjorde med vår jente på flyturen var melk i flaske når vi lettet og smokken. Før vi gikk inn ga jeg henne nesespray for barn (som jeg fikk anbefalt av legen) dette åpner opp systemet. Det går nok kjempefint - masse god tur!!!
oui-oui Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2008 Beklager at jeg ikke takket for svar - fikk det litt for travelt før vi dro! Det gikk ganske riktig kjempefint, og hele familien hadde et flott opphold i Madrid :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå