tasah Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Tenkte vi skulle kjøpe oss kaffemaskin, men har ikke peiling på hva jeg skal se etter. Ønsker en kombinert maskin der vi både kan lage vanlig traktekaffi og espresso + at det må være melkesteamer på den. Noen som har noen anbefalinger å komme med?
meg & to små vampyrer Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Tror krup har en slik kombinert kaffetrakter og ekspressomaskin:)
tasah Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2008 Det skal jeg sjekke ut Noen som har erfaring med den?
meg & to små vampyrer Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Min ekssamboer hadde den jo. Den var helt ok. Men vi lagde kanskje ikke så mye ekspressobaserte drikker som vi burde.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Vi har Nespresso sin halvautomatiske. Kaffen må kjøpes på nettet, men det er ikke noe problem for oss i hvertfall. Det er den beste espressokaffe som jeg har smakt. Du kan sikkert finne ut mer på nespresso.com
Kakeåndsen Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Ingen anbefaling, men ville bare si at det var utrolig koselig å se nicket ditt igjen:-)
mayaya Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 Vi har også Nespressomaskin. De selges på mange steder her i byen, selve maskina altså. Kaffen får vi på døra.
tasah Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. januar 2008 Hei Kakeåndsen Joda, jeg er her av og til skjønner du, kjempehyggelig å høre fra deg også da!! Hvordan går det med dine to små? Vi har influensa for tiden, både jeg og lillemor ligger rett ut. Er på bedringens vei, heldigvis
Kakeåndsen Skrevet 10. januar 2008 #9 Skrevet 10. januar 2008 Full rulle her, dvs eldstejenta er forkjølet og hjemme fra barnehagen, mens minstejenta er i reise-seg og slippe-seg alderen. Så jeg løper litt frem og tilbake som en jojo:-) Og forresten, de kiloene som ikke var borte etter forrige svangerskap er borte nå;-) God bedring!!
tasah Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 10. januar 2008 Kan tenke meg de to har mye glede av hverandre, eller kommer uansett til å få det etter hvert. Har ikke begynt å tenke på nr 2 enda, nyter fremdeles tiden som 1 barns mor Så bra med kiloene da! Har flere venninner som har fått nr 2 og de sier det samme, blir vel litt mer løping når man har 2 små å holde tritt med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå