Gå til innhold

Noen som har IKEA's PAX skyvedørsgarderobe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fornøyd? Hvilken av skyvedørene har du?

Noen gode tips eller råd til en som vurderer å kjøpe?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke skyvedør, men vanlig dører.. men jeg måtte bare si at jeg eeeeeeelsker innredningen i skapet mitt =) Har det som eget klesskap da men...

Skrevet

Hvordan innredning har du da? Klarer du å forklare sånn ca hvordan det er oppdelt?

Satt og tittet litt på ikea.no i går og sånn som jeg forsto det så kunne man bruke alt av den komplement innredningen sammen med alle pax garderobene enten det var vanlige dører eller skyvedører :)

Skrevet

ja du kan sette det sammen akkurat slik du vil.. skjønte ikke helt hvordan man gjor det på nett, jeg var innom ikea og fikk de til å hjelpe meg...

men i allefall, har 2 skapdeler... og der har jeg en hengedel, 2 skuffer med innredning til smykker og juggel (veldig smart, alt på en plass, fint sortert) 3 tøy "kurver" eller hva jeg skal kalle dem.. der har en til truser, en til bher, og en til sokker..

i skapdel nr 2 har jeg (med skapdel mener jeg stamme.,om du skjønner..) 2 hyller øverst, og resten av skapet er sånne kubehyllerom på en måte =) Hyller med skillevegg..sånn at hver hylle er delt i 3 =)

Skrevet

Hehe, godt det ikke var bare jeg som ikke skjønte hele greia på nett da:)

Skjønner hva du mener med stamme ja, tittet på det i går. Høres jo supert ut da og lett å holde i orden. Husker du hvor stort skapet ditt er? Tenker da på bredden.

Skrevet

det er 2 meter bredt, 2 meter høyt, og ca 30-40 cm dypt =) Har akkurat montert det =p

Skrevet

Ok, takk skal du ha :))

Men, en ting til.. hehe, men lurer på hvor mange personer som får plass i skapet? Altså ikke bo inni skapet, men er det godt med plass til alt av klær og stæsje for 2 voksne mennesker?

Skrevet

det kommer litt ann på hvor mye dere har... vi får ikke plass til begge i mitt skap, så jeg har det helt for meg selv =) men så har jeg ganske mye klær da.. men kanskje om man velger litt annen innredning så går det? Jeg bestilte det med litt ego-tanker også, han hadde klesskap fra før av... men du kan jo f.eks bygge på en "halv" stamme til?

ha ha, syns jeg ser oss sitte inne i skapet =) *flire*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...