Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Fornøyd? Hvilken av skyvedørene har du? Noen gode tips eller råd til en som vurderer å kjøpe?
*Udon'tKnowMe* Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Jeg har ikke skyvedør, men vanlig dører.. men jeg måtte bare si at jeg eeeeeeelsker innredningen i skapet mitt =) Har det som eget klesskap da men...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2008 Hvordan innredning har du da? Klarer du å forklare sånn ca hvordan det er oppdelt? Satt og tittet litt på ikea.no i går og sånn som jeg forsto det så kunne man bruke alt av den komplement innredningen sammen med alle pax garderobene enten det var vanlige dører eller skyvedører
*Udon'tKnowMe* Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 ja du kan sette det sammen akkurat slik du vil.. skjønte ikke helt hvordan man gjor det på nett, jeg var innom ikea og fikk de til å hjelpe meg... men i allefall, har 2 skapdeler... og der har jeg en hengedel, 2 skuffer med innredning til smykker og juggel (veldig smart, alt på en plass, fint sortert) 3 tøy "kurver" eller hva jeg skal kalle dem.. der har en til truser, en til bher, og en til sokker.. i skapdel nr 2 har jeg (med skapdel mener jeg stamme.,om du skjønner..) 2 hyller øverst, og resten av skapet er sånne kubehyllerom på en måte =) Hyller med skillevegg..sånn at hver hylle er delt i 3 =)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2008 Hehe, godt det ikke var bare jeg som ikke skjønte hele greia på nett da:) Skjønner hva du mener med stamme ja, tittet på det i går. Høres jo supert ut da og lett å holde i orden. Husker du hvor stort skapet ditt er? Tenker da på bredden.
*Udon'tKnowMe* Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 det er 2 meter bredt, 2 meter høyt, og ca 30-40 cm dypt =) Har akkurat montert det =p
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. januar 2008 Ok, takk skal du ha ) Men, en ting til.. hehe, men lurer på hvor mange personer som får plass i skapet? Altså ikke bo inni skapet, men er det godt med plass til alt av klær og stæsje for 2 voksne mennesker?
*Udon'tKnowMe* Skrevet 10. januar 2008 #8 Skrevet 10. januar 2008 det kommer litt ann på hvor mye dere har... vi får ikke plass til begge i mitt skap, så jeg har det helt for meg selv =) men så har jeg ganske mye klær da.. men kanskje om man velger litt annen innredning så går det? Jeg bestilte det med litt ego-tanker også, han hadde klesskap fra før av... men du kan jo f.eks bygge på en "halv" stamme til? ha ha, syns jeg ser oss sitte inne i skapet =) *flire*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå