Bonnie & Clyde Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Hadde IKM i går og våknet med tydelig kvalme. Testet negativt med CB. I morges våknet jeg kl. 0500 og var kvalm på nytt. Kledde på meg litt og tok noen skritt ut av ytterdøra for å få litt frisk luft. Det var lite trafikk i gata c",) Metoden hjalp ingenting og det hele endte med en seanse over toalettskåla. Kjenner ingen andre symptomer på graviditet. Har overskudd, humør og puppene er ikke litt ømme engang... Når bør jeg ta en ny test??? Bortsett fra utseendet, er det forskjell på CB og CB-digital hva angår testsvar???
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 å da er det jo stor sannsynlighet for at du er gravid da!!! Ta en ny test med morgen urin i morgen du. Tror CBene er like korrekte uansett om det er vanlig eller digital.
LiLo-sine små søte! Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Kanskje spiren sitter...?! Ville valgt en CB digital,er så greit,enten står det gravid eller ikke gravid, slipper å sitte å analysere strekene som vi så ofte gjør....Hold oss oppdatert da!!
Bonnie & Clyde Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2008 Da lytter jeg til dere og tar turen til apoteket i dag slik at jeg kan teste i morgen tidlig... Litt liten tro på klaff i 2. pp, men har ikke akkurat for vane å bli kvalm og kaste opp på morgenkvisten!!! Har hørt om innbilt svangerskap hos hund. Håper ikke dette er innbilt kvalme, HA, HAA! Takk - tusen takk!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå