Gå til innhold

Kinesisk kart, TROR dere virkelig på det??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor finnes det da i det hele tatt jenter i dette gutte-elskende landet som kom med denne geniale oppskriften??

Virker jo som folk faktisk tror på det siden de sjekker forskjellige typer og gidder å bry seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke på det... Tar det som et artig tidsfordriv bare.

Skrevet

Tror ikke på det, men koser meg med å sjekke det ut. Vi vil ikke vite hva det blir, men tankene raser litt rundt i min hormonell styrte hjerne til tider. Når alt kommer til alt så spiller kjønn liten eller ingen rolle, men man må få lov å være litt tullete mens man gleder seg til å se vidunderet. Så jeg synes vi skal få kose oss med kart, kjærringråd og ringtester akkurat så mye vi vil. Og uansett kjønn er mitt barn velkommen til oss, og jeg har masse glede av å tenke på hvem barnet er!

Skrevet

Det stemte både for meg og søsteren min da, men d kan jo bare være flaks, eller... ;)

Skrevet

Nei..for da skulle jeg hatt jente og gutt og ikke jente og jente ..så jeg vet det ikke stemmer.

Skrevet

I følge det kartet skulle jeg hatt gutt.. men her kommer ei jente gitt.. :)

Skrevet

Man kan aldri vite sikkert om det stemmer, fordi det ligger 2 forskjellige kart ute på internett. Det ene har mors alder ved unnfangelse og unnfangelsesmåned. Det andre har mors alder når barnet fødes og unnfangelsesmåned. Ut fra det første skulle gutten min vært jente. Ut fra det andre (som er barnimagen sitt) skulle gutten min vært gutt. Man vet ikke hvilke av dem som er kopi av det orginale som er i Bejing

• 3 uker senere...
Skrevet

Ifølge Bim sitt har jeg to jenter fra før og veter jente nr 3.

Ifølge Babyverden sitt har jeg jente og gutt og venter jente.

Vel, jeg har to gutten, og UL viser at nr 3 også er gutt.

Konklusjon: nei, jeg tror absolutt ikke på det :)

Skrevet

Tror heller ikke på det.. men som sagt, et morro tidsfordriv bare. :)

Jeg har også fått to ulike kjønn på begge kartene. Såe.. Det eneste som er sikkert, er når man får se den lille når den kommer ut i den store verden:)

Kjønn for meg spiller ingen rolle, både gutt og jente er hjertelig velkommen:)

• 3 uker senere...
Skrevet

For mitt vedkommende så vil ikke de to ulike kartene ha noe å si da jeg ikke fyller år i løpet av svangerskapet. SÅ da skulle jeg være gravid med en jente, men UL viste veldig klart en gutt. Er vel ikke akkurat helt rett, og heller ikke på meg og tidligere barn. Skjønt ligger det ulike kalendere så er det jo ikke lett å vite. ;)

Skrevet

Tror ikke på det. Har fått tre gutter og utifra kartet skulle jeg ha hatt tre jenter. Står gutt nå, så blir spennende å se hva det blir.

Skrevet

stemmer ikke her eller.

Skrevet

Det som Barn i magen har liggende på sine sider stemmer ikke med meg og mine venninner, men den andre kinesiske gutt/jente oversikten som ligger flere steder på nettet sammenligner måned barnet ble unnfanget og morens alder på dette tidspunktet stemmer for meg, min mor og mine venninner... så det kan jo være noe i det....

Skrevet

Jeg tror ikke på det, men jeg så etter og det stemte ikke på meg!

• 3 uker senere...
Skrevet

stemte ikke på meg, jeg skulle få enda en gutt men blir nok ei jente..........

Skrevet

Som min samboer sier; Hadde det vært to mulige tall å spille på i lotto, skulle det ikke tatt lang tid å bli lottomillionær..Med bare to mulige alternativer er det ikke akkurat vanskelig å tippe rett :)

Skrevet

Hei:)

Jeg er nå 10+4 uker på vei. Det kinesiske kartet viser gutt. Og når jeg sjekket det med de to jeg har fra før, stemte det på begge de to. Så nå er jeg veldig spent. Men må vel vente litt til før jeg kanskje får se på UL hvilket kjønn jeg har inni magen.. Men tror egentlig ikke så mye på kartet. Eller det vil si jeg har ikke gjort det, men ble jo litt tilfeldig hvis det nå stemmer med nr tre også..

• 1 måned senere...
Skrevet

Nei, ikke nå lenger ;-) Sto selvfølgelig at jeg skulle få gutt, men det blir nok jente :-)

Skrevet

Det tror jeg IKKE på. Bare ved å ta et stort overblikk på kartet så ser det jo direkte rart ut. Det er et stort lyseblått område og et stort rosa område to steder i kartet. Halloo??? Hvor sannsynlig er dette?

Uansett, det stemte ikke for meg. Kartet sa jente, men jeg har definitivt en gutt.

• 1 måned senere...
Skrevet

Eg fikk faktisk litt sjokk over at det faktisk stemte!! Da eg var 19 fikk eg en sønn, og det var det det sto på den kalenderen, nå er eg 21 og venter en jente, det samme står på kalenderen!! Så må jo være noe! :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

stemte med meg:) er i uke 25 nå å når vi var på UL i uke 19 viste det tydlig at det var en gutt der å d var det som viste på kartet:) kan være rent tilfeldig da, ikke godt å vite:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...