Gå til innhold

facebok...min mann har mangen utjente jente venner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann har mangen dammar i facebok som jeg ikke hvet hvem de er. Han sier at d e har han gått på skolen med men tror ikke det er sant. Dette har plaget meg lenge og i går lest jeg på hans e mail og der var 8 jenter som ville ha han som venner på facebok og han hadde ikke tilattet det. Ingen tjente navn. Er jeg hysterisk uten grunn eller er det noe som ikke stemmer her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kan vel ha venner på lista si uten at det er noe.. min mann har mange jeg ikke aaner hvem er, og mange av dem har han ikke selv pratet med siden ungdomskolen.. Det ser jeg selv også, jeg har mange som bare "er" på vennelista mi, som jeg aldri prater med..men som jeg f.eks gikk på skolen med en gang for lenge siden =) Er nok sikkert harmløst =)

Skrevet

Jeg hadde heller ikke likt det nei.....spør han om det er ok du har kontakt med mannfolk på nettet han ikke kjenner!

Skrevet

Min samboer har veldig mange jenter som venner på facebook som jeg ikke kjenner heller...og jeg har veldig mange gutter som han ikke kjenner...Rett og slett folk vi har gått på skole m, arbeidet m etc etc...

Skrevet

vanskelig å si.. jeg har gutter som "venner" som jeg kjenner lite.. mer bekjente.. noen har jeg gått på skole med men noen "kjenner" jeg gjennom andre.. når de har lagt meg til som venn har jeg godtatt for jeg vet jo hvem de er men mange jeg nesten ikke har snakket med for det.. mannen min trenger iallefall ikke være redd...

så er jo ikke sikkert det er noe med mannen din heller da:) prøv å stole på han!:)

er også noen jenter og gutter som jeg overhode ikke vet hvem er som har "spurt" om å bli lagt til som venn.. de har jeg ikke tillatt for vet jo ikke hvem de er eller hvorfor de har prøvd å legge til meg...:)

Skrevet

ja litt hysterisk. Jeg har mange gutter på facebooken som jeg ikke har snakket med på maaange år som sambo ikke kjenner. Blir av og til addet av noen jeg ikke kjenner også. Uansett så må du heller stole på han, har han noe å skjule bruker han neppe facebooken. Nå kjenner jeg ikke deg, mannen og forholdet da men om det er bra og sånn tror jeg jeg ville prøvd å glemme slike bagateller :)

Skrevet

Sikkert ingen fare..for folk legger til folk de ikke har snakka med på årevis der inne og folk de så vidt har hilst på...men sitter han mye på nett og holder ting skult kan du begynne å reagere..

Skrevet

ja, han brukker nette ganske mye, alt for mye når han er hjemme. Vi har hatt problemmer pga det, har lastet ned en del film jeg ikke føller nmeg komfotabel med, osv.

Han kom hjem et par dager før jul etter tre i\uker borte. Et par timmer etter sendte har email til en av damma han jober med om gor jul osv, hin svarte at hun sannet han og håpet de traff snart igjen. Hun er gift og har barn :( ikke rart jeg er hysterisk.

Skrevet

Synes du er hysterisk!

Har selv mange menn på min venneliste på facebook som min samboer ikke kjenner, og hva så? Er ikke interessert i dem som kjærester, men har gått sammen med dem på skolen og noen har jeg vokst opp sammen med. Ikke verre enn det!!

Kanskje er det sånn med mannen din også?

Skrevet

Ja, du er hysterisk. Seriøst, jeg har mange gamle bekjente gutter på facebook. Ingen jeg flørter med.

Skrevet

ja jeg syns du er hysterisk:) sorry

Skrevet

Min mann har haugevis av dame"venner "på facebook som jeg aaaaaaaaaaaaldri har hørt om eller sett. Noe jeg finner ganske normalt siden vi verken har gått grunnskole eller videregående sammen. Tror nok du er litt hysterisk uten grunn!:)

Skrevet

Jeg har 267 (eller no sånt) venner på Facebook, og jeg lover deg at min indre vennekrets ikke akkurat ser sånn ut;)

Og det er MASSE gutter der, gutter min mann aldri har hørt om engang, suppegjøker jeg gikk på barneskolen med og slikt, som jo ikke er "venner" men går under den "har gått på skolen sammen en gang i historien" sjangeren;)

Skrevet

Min mann har også massevis av jenter på facebook'en ..

Jeg har aldri hørt om disse, men det er sikkert folk han har gått på skole med.

Han har jo gått på barneskole, ungdomsskole, videregående og BI

Det blir en del folk han har gått på skole med opp igjennom.

Også er det sikkert en del jobbfolk.

Alvorlig talt, det har ikke fallt meg inn å tenke på det en gang..

Syntes du er litt hysterisk..

Skrevet

Kan jo legge til at jeg har mange mange menn på min facebook som ikke min mann kjenner, det er gamle venner, fra skole, jobb, reiser osv.

Og vet du hva.. Jeg har også to gamle kjærester der :-o

(flammer fra tenårings tiden, hehe, gode venner fortsatt da).

Men det plager ikke mannen min, han vet at jeg er sammen med han.

Hadde jeg vært interessert i eksen hadde jeg jo ikke vært sammen med mannen min, hehe..

Tror du bare må roe deg ned.

Det at det er jenter han ikke har "godkjent" er jo kanskje bare et godt tegn, kanskje de er litt "masete" og han ikke orker det.. Eller kanskje han ikke har hatt tid til å se på det, eller kanskje han ikke kjenner de? Det er flere som har prøvd å legge meg til som jeg ikke kjenner. Jeg godkjenner jo ikke de da.

Skrevet

Min sambo har en hel haug, som jeg ikke vet hvem er.. mange han har gått på skole med og gamle barndomsvenner.

Jeg ser ikke noe problem i det.. alle kan jo nesten legge deg til som venn.

Jeg tror ikke du trenger å beskymre deg for dette med facebook venner..

Du har val kanskje noen du også, som han ikke kjenner?

Skrevet

at hun savnet ham og håpet de ville treffes snart..... _den hørtes ikke helt bra ut.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...