fjollefrua Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 ER DET HELT UTE ELLER? finner det ingen steder
Sunniva78 har to små Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 ÅÅÅ, jeg har også lett etter den isen!!!! Er jo den beste, og jeg finner den ikke noensteds:-(
yvve73 Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Er det Hennig Olsen som har den tro? Meny og Ica har i alle fall hatt dette merket tidligere. Enig i at den er supergod. En annen god is er Pistasj med sjokobiter i. Den er i alle fall Hennig Olsen sin. Nam nam.
Sunniva78 har to små Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Fant nettopp ut at det er Hennig Olsen ja. Selges visstnok i disse butikkene: http://www.hennig-olsen.no/hovedtekst.aspx?m=36&amid=948
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 den isen er tatt av "menyen" uheldigvis
Zikosu og William Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 var i sverige og kjøpte lakrissaus og ble helt hekta på det på vaniljeis...mmmmm...enig i at den med sjokobiter er digg også da....er vel egentlig stor fan av is uansett hva det er....favoritten (ganske dyr) er lakris-is hos Cielo i Trondheim,den er bare fantastisk!!!!
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 lakrissaus sa du? høø hva hvor hvem.. hææææææææ? laaaaaaaaaaaaakrissssssssss
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 10. januar 2008 #8 Skrevet 10. januar 2008 HÆ??? Er sørlandsis med sjokobiter tatt av plakaten? Hvorfor det??? Den MÅ jo ha vært en "bestselger"?? Det er det jeg mener... 1.tegn på å bli gammel er når man sier: "husker dere .....eksempelvis Donald tyggegummien?" Og nå skal de ta fra oss isen? Skit! Det er jo best!
fjollefrua Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. januar 2008 vet jo ikke om den skal bort, men har ikke vært i meny butikken min her de siste månedene ihvertfall... men står fortsatt på nettsiden til HO... hmmm
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 10. januar 2008 #10 Skrevet 10. januar 2008 isen er borte ja.. de må visst prioritere andre iser.. eller no
Zikosu og William Skrevet 10. januar 2008 #12 Skrevet 10. januar 2008 tror det var konsum eller en coop butikk i sverige,rettere sagt i åre 2-3timer fra trondheim...men meget mulig de har det på butikk i charlottenberg også...har ihvertfall ikke funnet det i norge...den er bare kjempedigg den sausen der...
Trultemora er presseklar!! Skrevet 10. januar 2008 #13 Skrevet 10. januar 2008 NÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!! Ikke ta ifra oss den beste isen!!!!!!!!! Vet at Bunnpris har hatt den isen, for der er den eneste plassen jeg har sett det!! Nå synes jeg at de har gått for langt her assa!!!! De 3 beste isene EVER forsvunnet??????? Fersken-is (i 2-liters) , pære-is, og nå den med sjokoladebiter??? HEL***E HELLER!!!! SINNA DAME HER NÅ!!!!!!!
Icedancer Skrevet 10. januar 2008 #14 Skrevet 10. januar 2008 Oi, fikk veldig lyst på det nå når jeg leste overskriften på innlegget ditt. Men ser ut for at jeg bare kan skrinlegge den tanken med det samme. Søren!
Blå-Rosa+spire! Skrevet 10. januar 2008 #15 Skrevet 10. januar 2008 Da må den ha blitt tatt ut ganske nylig, for ikke så lenge siden jeg kjøpte på ICA. Den er jo bare helt nydelig. Samme med pæreisen:(
sikat Skrevet 10. januar 2008 #16 Skrevet 10. januar 2008 Har også vært på desperat jakt etter vanilje-is med sjokobiter en stund nå....Den er jo såååååååååå god! Men har fått beskjed om at ihvertfall diplom-is har sluttet med denne isen for lenge siden. Mövenpick skal visstnok ha slik is i sitt sortiment, så nå skal jeg be bestyrern på nærbutikken ta inn
-kate Skrevet 10. januar 2008 #17 Skrevet 10. januar 2008 Heisann! Send tonnevis med mailer til Henning Olsen og be dem produsere vaniljeis med sjokolade igjen!! Kankje det hjelper?! Enig med at det er den beste isen, selv om jeg fikk veeeldig lyst på pæreis etter å ha lest innlegget over her!! For noen år siden forsvant riskrem med jordbærsaus fra butikkhyllene, og da sendte jeg en drøss med mailer til produsenten - og den er komt tilbake. Kanskje ikke på grunn av mailene mine, men det skader nå ikke å forsøke! det samme med isen!
snart mor til 3 Skrevet 10. januar 2008 #18 Skrevet 10. januar 2008 ikke for å ta fra dere alt av mot,men etter tidligere undersøkelser har man funnet ut at samtlige produsenter har kuttet vanlije med sjokoladebiter fra deres produksjon...dette fordi ikke mange nok kjøpte den,og at de må prioritere å lage nye smaker... det er visstnok dette vi ønsker... det er lenge siden den har blitt produsert så eneste som har vært i salg har vært restlager...beklager... er enig i at den burde komme tilbake....sukk...
Lillhanne Skrevet 10. januar 2008 #19 Skrevet 10. januar 2008 Noen som har prøvd å lage selv? oppskrift? pleeeeeeeeeaaaaase??? Jeg MÅ ha den isen!
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #20 Skrevet 10. januar 2008 For oss som savner dette (meg selv inkludert...hehe) så er en liiiiten trøst den nye sjokoladesausen som stivner på isen!! Genialt!! Vaniljesaus og stiv sjokoladesaus blir neeeeesten som vaniljeis med sjokobiter.
Lillhanne Skrevet 10. januar 2008 #21 Skrevet 10. januar 2008 Oi! Det har jeg ikke fått med meg! Selges den på vandlige mat butikker?
Noah 21.05.08 :) Skrevet 10. januar 2008 #22 Skrevet 10. januar 2008 Fikk sinnsykt lysst på is nå! Thank heaven for 7-Eleven hehe,tror jeg må ta turen bortom der gitt hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå