Gå til innhold

når dere leser for de små.............................

Anbefalte innlegg

Skrevet

når dere leser,hvordan gjør dere det da???

hvordan kan dere vite at ungene liker det når de er små?sønnen min er 8mnd,hvis jeg prøver å lese for han eller se på bilder i bøker bare river han i boka og ødelegger.. virker ikke som han bryr seg noe i det hele tatt... kan så små barn virkelig like å bli lest for???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lest for gutten min (7mnd) i flere mnd, jeg, og det er ikke tvil om at han liker det! :) Han vil jo rive i og spise boken, men når jeg holder den litt unna han, eller "tvinger" over på neste side, følger han llikevel med. Enten så sitter han i fanget mitt, vi ligger på mage på gulvet eller vi ligger på rygg på gulvet med boka opp i været.

Når jeg begynner å lese en bok han kjenner, gliser han stort :)

Skrevet

Vi "Leser" også, men oftest i bøker med tykke ark, sånn at hun kan klappe og spise litt på boka uten at det gjør noe. Nå ligger hun iblant på gulvet og blar i bøkene sine selv også (8 mnd) så tror hun liker å se på bildene.

Skrevet

Det er et godt tegn at han er ivrig og "interesserer" seg for boka! :-) At han river og sliter i den betyr jo at han utforsker den med alle de sansene han har... :-) det hadde vært verre om han stadig vred seg bort og ikke ville se eller høre...! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...