Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

halla jenter...

tenkte bare det hadde vært gøy å se hvor mange vi er som hører til samme klinikk...

hvor kommer dere fra da?

å har dere hatt mange forsøk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor i Trondheim,selv om jeg ikke kommer herifra :o)

Holder til på st.olav .

3 ivf,med uttak i dag .

Skrevet

Bor i Ålesund. Hører til St.Olav . Fryseforsøk i uke 11. 1!. forsøk negativt Ivf i November 2007

Skrevet

Jeg har vært på samtale i dag. 36 år, ingen barn. Søkt ivf pga noe nedsatt kvalitet på svømmerene, men ikke så dårlig at det ikke var håp for at vi ikke kunne klare dette på egenhånd. Vi ble satt opp på venteliste med en ventetid på 3-4 mnd. Nå får vi bare stå på å håpe at det klaffer med egen innsats. På ultralyd så de en folikkel som holdt på å briste. Kanskje gullegget ligger inni?

Skrevet

gøy å se at det er flere her... :)'

bor i nord trøndelag vi da...har hatt 2 negative forsøk nå...

1ivf i august og 2 ivf i november...

nå sitter vi her å sparer opp litt penger så vi kan komme igang med 3ivf til våren en gang :) koster jo litt...

vært litt uheldige vi da..så har ikke fått egg på frys ved forsøkene...

men nå krysser vi alt vi har får at alle gode ting er 3 :)

Skrevet

ønsker deg en masse masse lykke til....

denne gangen skal det gå :)

Skrevet

hehe....navnet ble jo ikke med jo....

vilsågjerne....den var til deg.. :)

Skrevet

ja, lykke til med uttak til deg vilsågjerne! Krysser alt og håper på mange fine egg!

Skrevet

hei ine 71

spennende da :)

håper ventetiden går fort :)

skal ringe klinikken neste uke jeg for å høre åssen vi skal gjøre det når vi skal igang igjen...skulle egentlig ha begynt på medisiner igjen nå,men har tatt en liten pause..

tenkte vi skulle prøve til våren igjen

Skrevet

Masse lykke til alle dere St.Olavsdamer!!!

Stå på, ikke gi opp...

Håper dere alle får et mirakel i magen om ikke lenge:-)

Skrevet

Nord-trønder her også :) Skal på UL i morgen, fryktelig spent...Lykke til, til dere alle!

Skrevet

hei ludviginne!!!!

skjønner du er spent ja..

skal xxx alt jeg har for deg nå fram til test dag...

dette skal gå bra :)

klem

Skrevet

Hallo Alle St. olav damer..

Her er en til. Driver å sprayer til mitt 2 icsi nå.

Hadde et neg forsøk i okt/nov, å ingen egg på frys.

Starter med sprøyte den 16.

Skrevet

Hei

Jeg hører også til på St.Olav og bor i gudbrandsdalen.

Jeg hadde et mislykket forsøk i nov 07(mitt første forsøk) . fikk 5 egg på frys.

Starter med mitt 1 fryseforsøk med innsett i uke 7.

Så får vi se hvordan det går denne gangen:)

Skrevet

Hei

Hører også til på StOlavs. Det startet med en EXU i jula i fjor, og så har det gått slag i slag. Har hatt 1 Ivf i juni-negativt, frys i august-negativt, 2 IVF i oktober-negativt, frys i november-negativt, 3 egg igjen på frys med ny innsetting i uke 7. Nå er det stor sansynlighet for at det blir satt inn to egg...

Tålmodighet er vel ikke min sterke side, så håper virkelig det er vår tur neste gang :) Eggene skal være bra, men det er vel bare ikke det riktige da! Lykke til alle sammen :) 2008 må vel bli året vårt vel!

Skrevet

Hei alle sammen:o)

Jeg hører også til St.Olavs. Har hatt to uttak og tilsammen 4 insettinger. 1 gang kjemisk gravid, 2 avbrutte forsøk pga follikkelutvikling, 2 gang gravid men mistet i uke 5+4, 3 gang negativ,4 gang negativ.

Nå skal jeg igang i uke 4 eller 5. Trodde ikke mensen skulle komme før den 18 men nå virker det som om den er rett rundt hjørnet.

Så dette blir spennende!! Har hatt en laang pause siden siste forsøk april, men nå er jeg klar som et egg:o)!! hihi.............

av en eller annen grunn inbiller jeg meg at menage lykkes på 5 forsøk, håper det stemmer:o). Skader jo ikke med litt tro og håp.

Bor i nærheten av Lillestrøm så har ganske lang vei opp, er spent denne gangen første gangen jeg reiser alene- hjelp......

Er det flere av dere som har hatt innsettinger alene?

Hvordan føltes det?

Skrevet

hei finetine!

ja du har da et lite stykke å reise du ja..

ja du har rett i det at vi må holde troen oppe :)

skal du ha innsettingen alene?

det hadde jeg ved 1ivf... var ikke så ille i grunn...var jo så fort gjort...

ved 2 ivf så tok je med meg mamma av alle personer :) hun hadde fri..og bor like i nærheten så jeg tenkte hvorfor ikke...

regner med jeg må ta innsettingen alene på 3ivf også...når vi kommer i gang med den....

uke 4 eller 5 er jo ikke så kjempe lenge til da...

ønsker deg en masse masse lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...