Gå til innhold

hva synst dere om Bugaboo Cameleon vognene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett masse på desse vognene og blir bare tøffere og tøffere for vær gang jeg ser på dem. Der har kommer 2008 vogner og der har de helt brun og jeg har bare falt helt for denne vognen.7200kroner Synst jeg er vell dyrt for denne vognen og da er den sendt fra Tyskland. tror det er med porto...

Hva synst dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner ikke til de vognene, men har fått med meg at min særdeles sparsomme svigerinne bestilte en vogn med navn Bugaboo ganske billig fra Nederland. Kanskje verdt å sjekke:-)

Skrevet

Har på følelsen at dette er en litt sånn hat/elsk vogn! Enten så liker man den ikke i d hele tatt, eller så ELSKER man den :) Jeg har ikke Bugaboo selv, men har inntrykk av at alle som har denne vognen er veldig fornøyd :)

Vogner er jo rimelig dyrt i dag, og 7200 er hvertfall billigere enn i Norge...

Skrevet

Men et spørsmål: er det gummihjul eller plastikkhjul på de vognene?

Skrevet

Det er lufthjul i gummi bak og små hjul foran som er plast og gummi. De er iallefall mykere enn hjulene på paraplytrilla mi.

Skrevet

De koster 7650 i Norge nå, så det er ikke så stor forskjell.

Men bestiller man fra babytrader.nl så får man 50 euro i rabatt om man er ny kunde.

Skrevet

Så dumt.

Neste vogn skal være bare plastikkhjul. orker ikke lappe et hjul til nå. Hvilke vogner har det da?

Skrevet

Min vogn har :)

Emmaljunga city cerox 360 :) Ikke noe lufthjul, men gode fjæringer så kjøringen blir myk likevel :)

Emmaljunga Citycross har også, dersom man ikke vil ha svingbare hjul...

Skrevet

det er aluminiums understell og mann kan velge om mann vil ha luft eller plast hjul men jeg tror de ambefaler luft... Ja jeg har blitt helt hektet på denne vognen. Kjempe tøff.. PÅ babytrader.nl har dem nye modellene og der har de helt brun:) kjempe fin synst jeg:)

Skrevet

Men er det slike 4hjulinger det? Eller? :) Er mest interessert i de med 3 hjul som er litt nette + lette å styre når man går mye tur i byer osv.

Skrevet

Jeg har luft hjul og er kjempe fornøyd med det. Har ikke hatt noe problem. Men jeg tror at jeg bare har sett lufthjul på disse Bugaboo Cameleon vognene:) noen som vet hvor man kan bestille disse vognene fra andre plasser enn babytarder.nl og babyjungle.nl???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...