Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 I morgen skal jeg på date,,,,, har sommerfugler i magen så det holder hehe!!! Han har fire timer å kjøre da så syns jo det e ganske utroli at han gidder hihi;) Håper bare han dukker opp da elers blir jeg kjempe skuffet! Noen som har noen bra tips å komme med??!
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Så koselig da:) Blir sikkert kjempebra:) Hmm mitt eneste tips er: vær deg selv;) Da går det meste av seg selv;)
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 jeg skal og på date, men føles som 10 daten for vi har snakket sammen så mye på nett, så kjenner han ut og inn, bare det fysiske som gjennstår.. blir super spennende!! og ja vær deg selv, eneste som duger! masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Nå sitter jeg her, pyntet å klar.... så nervevrak at jeg nesten ikke klarer å skrive,,, tankene bare surrer rundt om allt som kan skje galt!!!! måtte spørre meg selv i sted HVORFOR I HELVETTE UTSETTER JEG MEG SELV FOR DETTE hehe JA JEG ER ET NERVEVRAK NÅ!!! Du andre som skulle på date masse lykke til:)
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 hei hei! hvordan gikk daten din ???? min gikk strålende, og han kommer hjem til meg i kveld og vi skal lage middag og se film.. er i himmelen, og kjærlighet ved første blikk tror jeg herved på !!! håper du hadde det flott også!!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 Å så fantastisk da Gikk over all forventnng her altså,,,, han er jo for god til å vere sann hehe:) E veldi glad å lykkelig inni meg nå
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 så herlig!! ja min dro på formiddagen idag, og hadde jeg ikke manglet MASSE søvn hehehe.. så hadde han kommet igjen ikveld, men er kanskje greit å ta det litt rolig også. så da kommer han heller i morgen;) lille tupp likte han også veldig godt, så det her er strålende! og vi er begge litt forundret over hvor godt det er å være sammen og bare være! men er vel sånn det skal være tenker jeg, uansett hvor skummelt det er! for det er jo litt skummelt hehe.. litt redde begge to for å bli såret, og så er det jo barn med i bildet her, både hans og mitt.. men man skal jo ikke ta sorgene på forskudd, så nå bare nyyyyyter vi og blir kjent og gla i hverandre! masse lykke til videre, hold meg oppdatert da
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #8 Skrevet 14. januar 2008 lar du barnet ditt treff ehan etter første date? overnattet han hos deg mens din sønn var hjemme?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #9 Skrevet 14. januar 2008 Hvis du leser litt lengre opp så var det jo ikke første daten, og så om han sover over hos henne? Det er jo nesten bare som om barnet hennes møter en ny vennine. (skal man da vente med å introdusere nye venner for barna?). Jeg skjønner ikke helt dette med at barna ikke skal bli involvert med engang jeg da, hvertfall hvis det føles riktig! Masse lykktil WhiteLily:)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #10 Skrevet 14. januar 2008 Jeg er Hi, å jeg lot også barnet å daten treffe hverandre, det gikk utroli bra... å jenta mi fallt helt for han!! Er jo ikke som vi sitter å kysser å sånne ting, hun er å vant til at jeg har venner på besøk så blir jo det samme:) ÅÅÅÅ I AM IN LOVE (første gang på leeeenge)
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #11 Skrevet 14. januar 2008 anonym, hvorfor legger du deg sånn opp i om daten overnatter hos folk? Vi har vel alle våre veloverveide grunner til det om vi lar daten sove over.
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #12 Skrevet 14. januar 2008 hehehehe.. dumme dumme anonym!! ja jeg lot datteren min treffe daten min, som nå er kjærsten min, når hun var våken var ikke i nærheten av å ta på hverandre, og når hun våknet på morgene sto jeg opp og var med henne, så om jeg sov med han eller ikke har hun ingen formening om ! dessuten så kan du vel passe dine egne saker og la andre styre sine egne liv slik de vil! jeg er voksen, har nå fått et seriøst forhold som jeg ikke har noen tvil til i det hele tatt. og det er den første kjærsten jeg har latt henne møte siden hun ble født. han kommer idag også, men vi skal ikke bli noe mer nære forann henne selv om vi nå ser på oss selv som kjærster, det kommer med tiden! egentlig ble jeg irritert for at jeg gadd å rettferdiggjøre meg selv, men, men jeg er lykkelig, han er det og da er mini det også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå