♥ DAME Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Som takk for god insats... Tenkte jeg skulle spandere frisør eller noe, er det nok? Eller må jeg kjøpe noe til henne i tillegg?
Allean, Fia og lillebror Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Hei, jeg spanderte manikyr time. Jeg tenkte på å spandere frisør, Men det måtte vi liksom gjort uansett. Så da ble det litt mer luksus med noe hun kanskje ikke hadde tenkt å gjøre.
boble <3 Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Jeg gjorde det til min, hun hadde vært så flink:0) Fikset manikyr sammen til oss før bryllupet+ frisør og sminke på selve dagen. Så fikk hun en gave når hun hentet oss når vi skulle dra fra bryllups suviten dagen etter bryllupet:0) Men hun hadde ikke forventet noe altså, så man må ikke.
mayaya Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Ja. Vi betalte hotell hele helga for dem pluss at vi ga dem en gave og takketale under middagen.
Chiabatta Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Jeg gav 4 flasker vin + en bedre middag etter bryllupet. Kunne selvfølgelig gitt mer, men det koster å gifte seg også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå