Meg og bøllegutta!! Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Minstegutten på11mnd fikk diare på Gran Canbari for 10 dager siden.Kastet opp noen dager, men det gav seg fort. Tilåbegynne med bæsjahan sinnsykeflytende mengder.På natten også.Noe somresulterte at han sleit med åsovne igjen etter åha blitt skiftet på. Nå er han i god formigjen og spiser som normalt. Fortsatt løs i magen,men det kommer mindre og sjeldnere.Har vært hos legen.Men han bæsjer fortsatt på natta og kan da værevåken 1time etterskift ; (( Kan det være at jeg må kutte melken i kostholdet hans for at magenskal " sette" seg igjen ??
bente69;) Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Hei:) Jeg vet hvordan du har det, snuppa her har vært i barnehagen 2 dager siden 14 desember. 3 x oppkast med feber rundt 40, uvi og streptokokker. Har hatt noen feberfri dager innemellom heldigvis:) Jeg hadde nok dråppa melk og yoghurt til magen var på plass igjen. Hadde styrt unna melkeprodukter. Du har jo ikke noe å tape på det:)
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Jeg fikk beskjed på apoteket at det var bra med yoghurt.
Nicki_81 Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Yoghurt skal jo regulere magen, spes Biola. Hva med å prøve Ido-Form? Kjøpes på apotek
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå