Gå til innhold

November: Noen som har vært hos frisøren med småttisene? :)


mams`n81

Anbefalte innlegg

Vurderer å klippe poden her, men er veldig skeptisk på å ta han med til frisøren. Kan aldri tenke meg at han sitter i ro....:) Men får vell bare prøve snart, er jo så langt håret nå at.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her trengs det ikke å gå til frisør, ikke så mye hår på hodet til Magnus enda..=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma stussa litt når han var 14 mnd.. Vokser så ujevnt.. Han har ikke så mye hår enda, men hadde langt midt oppå og bak.. Så klipte bare av litt slik at det skulle bli ca like langt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte klippe min til jul, da var han langhårete og temmelig lurvete. Jeg tar ham ikke til frisør men klipper hjemme mens pappaen underholdt. GIkk ganske bra, men jeg er ingen frisør da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,vi har itte gjort det ennå men siden hu va en 5mnd og frem til nå så har vi stusset håret hennes en 6-7ganger-har langt hår og hu er nå 14mnd..så når hu ska være fin-har hu hestehale eller 2 musehaler...

er så søt med dem,da ser hu såå stor ut.. (O";)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var hos frisøren med lillegutt før jul. Han var blitt så langhåret atte. Også har han så mye krøller, og de sto rett ut. Så ut som en helskrudd professor :o)

Gikk kjempefint hos frisøren. Vi fikk på oss hver våres kappe, og så satt han på fanget mitt. Han fikk noen klosser som han leiket med så lenge. Tror han synes det var helt greit, gliste og lo. Gikk kjempefint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...