Gå til innhold

Nå har min fått sviskesaft :D


Sistah*G07*J09*

Anbefalte innlegg

første gang med noe annet enn mm.

Han har ligget å presset sånn de siste dagene, å klaget seg. Så tror han har litt vondt i magen, så da prøvde vi litt sviskesaft i dag.

Han likte det veldig godt, smattet å koste seg. Å veivet med armer og ben, med det samme det ikke kom fort nok :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

 

vi har også prøvd sviskesaft i går og i dag,.... hun prompet veldig mye men ikke noe bæsj enda..

 

hun likte det veldig godt..

hvor mye ga du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gav bare litt. kanskje 1/4dels glass??

Hjalp litt på avf. men han har fortsatt litt problemer med magen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei!

Vi har også prøvd sviskesaft med blandet resultat.

En teskje med malt blandet i flaske med mme noen ganger i døgnet fungerte mye bedre for en treg mage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei der:)Må bare si att malt er best:).Har brukt malt hver dag til gutten min siden han var 2 uker gammel.Melka blir søtere å mye bedre.Prøvde uten malt en gang,da skulle man tro det var sitron han smattet på.Merker du han er har i magen,gi god dose malt i flaska,eller grøten.Det vil ta noen timer før det virker.Jeg må variere å fulge med.Har han hard avføring,øker jed dosen.Har han bløt,så reduserer jeg.Di sier ca 3 tsj per dag,men jeg gir mange ganger mer.Han får malt i hver flaske å grøt.Ca 1 liten sje i hver.Hjelper mye å masere magen,rygg.Stresse dem litt.Når han må dra seg opp mye å jeg holder beina hans oppe,så får han trykketrang.Fiser mye,hehe.Når han prøver å spenne mot magen min å jeg holder imot,så presser han å da kjem det fortere ut.Ble litt vanskeligt å forklare.Når dem klager er det mye hard mage.Her går det mye malt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir junior kokt vann til alle måltider og litt utenom + fruktpurre til desert etter grøten og det virker mot hard mage. Vann er bra for voksne også så da har jeg tru på at det virker til junior også. Han elsker det! Blir helt vil etter koppen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en gutt til på 8 år.Han drikker bare vann.Vil heller ha det enn brus:)Jed drikker selv brus sjeldent.Gutten min er ikke vant med brus.KNEIP,GROVBRØD,har jeg gitt.Aldri loff.Di blir vant med det di får;) min 5mnd gamle gutt,skal jeg gjøre det samme med.Hvorfor gi di søte ting fra di er babyer??Bare dumt.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...