Gå til innhold

Kan dere krysse fingre kl halv tre-tre, jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da skal jeg på UL for å se om jeg har hatt en MA, eller om det er en liten spire... er helt på tuppa av alle mulige følelser nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til, Lykkelita! Jeg krysser!!!

Skrevet

Krysser fingre og tær og alt annet for deg :)

Håper virkelig det lille hjertet til lille spiren din banker som bare det!

Masse lykke til :)

Klem

Skrevet

ååååå lykke lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Venter spent på oppdatering!!!!!!!!

Skrevet

Jeg ER GRAVID!!!! 8+5, sa legen på UL... jeg tror 8+0, men det kan jo endre seg mer etter hvert...

Da takker jeg for meg her for denne gang, og sender MAAASSSSEEE babystøv til alle prøvere der ute!!!

Skrevet

Gratulerer såå mye!!!:)) Håper jeg får like positivt svar imorgen.... Har muligens mistet...

Hva var det som gjorde at du trodde du hadde hatt en ma da? Har ikke fått med meg hele historien din tydligvis..:)

Kos deg masse med voksende mage!!!

Skrevet

Jeg hadde flere blødninger. Ingen store, men flere små. Så en lege mente jeg hadde SA, en annen mente MA.... og jeg selv visste ikke helt, så ble etter hvert henvist til UL.

Krysser fingre for at du skal få et like positivt svar!! Skal se etter oppdatering fra deg i morgen :-D

*krysser fingre som bare det*

Glemte å takke alle for å ha krysset fingre for meg, og jeg takker herved for det også :-D

Skrevet

ååååååååååå,så kozli da lykkelita=)

positivt svar du fikk,no vart æ gla ja hihi....håpe d går bra i svangerskapet,lykke te vidre me spira å den voksende magen;)

klæm

Skrevet

Å så gode nyheter!!! Gratulerer sååååå mye!!!!:D Kos deg masse med den voksende magen, og lykke til videre i svangerskapet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...