Gå til innhold

Babyen rister?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 37, og de siste par dagene har det føltes som at babyen har ristet/skjelver innimellom? Andre som har opplevd lignende, og hva kan det være isåfall...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har vørt en del tråder på dette før, så vi er mange om å kjenne det!! Noen sier at det er babyen som tisser...!? Ikke vet jeg, men det er visst helt normalt!

Skrevet

Babyen som tisser =)

Skrevet

Hehe er babyen som tisser.

Og det er kun gutter som gjør det ikke jenter.

Skrevet

Hvorfor skal det riste selv om babyen tisser? Jeg har kjent det som om at det rister inni der, men da har det bare vært at den har snudd på seg osv.

Da disser hele magen så å si...:)

Skrevet

Jeg var hos legen forrige torsdag og han klemte så mye og så hardt på magen at babyen ble helt forstyrra. Fra torsdag til lørdag var det ikke noe spark fra den, men den ristet. Kjentes ut som skjelving. Var med jordmora i dag, og fortalte dette. Hun ble litt sjokka, og sa at hvis jeg kjente det slik en gang til, skulle jeg ringe føden med en gang for å få sjekka hva det var, for det var ikke normalt. Men det kan hende at den reagerte på den behandlingen den fikk da. Aldri hatt så vondt etter et legebesøk....

Skrevet

Åj!! det har jeg også kjent noen ganger, en slags risting. Varer ikke lenge da, men som om den skjelver et øyeblikk. Hva kan det være? Tisser? hvorfor skal den riste hvis den tisser? og betyr det at jeg har gutt da? hmm...

Skrevet

Hmm, jeg kjenner risting noen ganger om dagen.Jeg fikk beskjed om at jeg venta jente...UPS!

Skrevet

jeg og føler at babyen rister innimellom... Har og fått beskjed om at eg venter jente..

hmmm merkelige greier:)

Skrevet

BÅDE jenter og gutter rister etter at de tisser. Min jente gjorde det hele tiden i magen og gjør det ennå. Hun er 3 1/2 år nå. Tisser, får frysninger og rister og roper....Feeeerdiiiiig!

Skrevet

jenta i magen min rister også. Begge gangene jeg har vært på ultralyd har de sagt at det ikke er tvil om at det er en jente. De har vært helt sikre begge to. Så jeg blir veldig overrasket hvis hun viser seg å være en gutt. Ja, ja. Da må jeg kjøpe nytt sengetøy og noe klær i blått. Ikke noe verdenskrise akkurat. Bare litt rart siden vi allerede har bestemt oss for navn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...