line_n & sara Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 vurderer den...men vil gjerne høre om deres erfaringer!! hvordan var det med blødninger/mensen etter at den ble satt inn? fornøyd?
MikroMidas Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Blødde litt til og fra i noen måneder - ujevn mens m/småblødninger innimellom. Tok vel 6-7 mnd før det stabiliserte seg. Nå er jeg veldig fornøyd, for mensene mine er blitt kraftig redusert hva blødninger angår. Har ikke hatt smerter av noe slag med unntak av lettere menslignende smerter de første dagene.
NoDoubt Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Jeg bhar hatt hormonspiral. Jeg hadde litt små blødninger mer eller mindre hele det første året. Det var gjerne bare en lyse rosa dråpe hver tredje dag. Det plagte meg ikke. Hadde ikke noe mens, hadde bare den spottingen. Da jeg hadde hatt spiralen i 1 år fikk jeg en kraftig blødning som varte i 2 uker. Hadde 2 uker opphold så fikk jeg ny kraftig blødning, da den hadde vart i 2 uker tok jeg ut spiralen. Orket ikke mer. Jeg blødde enda 1 uke etter jeg tok den ut men mye mindre da.
Sivalur Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Blødde litt helt i begynnelsen, men nå (16 mnd siden jeg satte den inn) har jeg ingen mens - og akkurat det er kjempedeilig! Men lurer på om den har påvirkning på humøret, så har egentlig lyst til å ta den ut nå for å se om det hjelper. Kan jo tenkes at jeg angrer, for blir et skikkelig troll når jeg får mensen da. Uff - hvilket av to onder skal man klare å leve med tro..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå