Gjest Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Er 30+4... Kontrollen hos jordmor gikk kjempe fint ) Hjerteslaget var på 144 og hun ligger med hode ned ) Fikk bekreftet at jeg har litt vann/ødem i kroppen, hun skrev 0-1 så ikke så mye... ) Men litt bekymret for urinen.. Hadde asr, ikke vet jeg hva det er og L3+.. Så har levert den inn til legen min og han skulle sende den til dyrkning.. Ville ikke begynne å behandle meg får noe før han fikk svar på den, som kan ta 1 uke..... hhhmmm.... får bare vente..... Kan være en innfeksjon kanskje, kanskje derfor jeg er så sabla trett for tiden... Kan sove døgnet rundt..... Får bare smøre seg med tålmodighet... hehe.... Sikkert ikke intressangt for dere, men ville bare få ut litt glede + litt begymring )
Mininni Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Jeg har også hatt L+3 og L+4, og den ene ble sendt til dyrking for sikkerhets skyld, men intet utslag. Legen min sier nå at så lenge det ikke svir når jeg tisser, så er det lite sannsynlig at det er noe - det er veldig vanlig at det havner litt utflod i urinen som kan gi sånne utslag uten at det er infeksjon. Har hatt UVI mange ganger før (utenom graviditeten) så jeg vet i alle fall hvordan det kjennes ut når det kommer
mumitrolletermammantilmille Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Vil bare si at når når man er gravid kan man faktisk gå med uvi uten og merke det. Trenger ikke og svi når man tisser heller. Det er derfor dette blir sjekket på kontrollene.
bolleovnen Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 jeg hadde L2+ på urin for ca en måned siden. prøve ble sendt til dyrkning, men fant vel egentlig ikke så veldi mye. antagelig hadde jeg en liten UVI, men merket ingenting. begynte på 10 dagers antibiotikakur, og på forrige kontroll var urinen min helt fin..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå