Gjest Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 snuppa mi nyser masse, og jeg blir bekymra å tenker på det lille hjerte hennes.... noen som hvet om det kan være støvallergi, eller er det for tidlig da hun er bare 11uker ?? ringer helesestasjon jeg ... :-)
Frk. Vable Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Det er helt normalt på små babyer. Husker ikke helt hvorfor, noe med trange neseganger eller noe sånt?
line_n & sara Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 da jeg var på hotellet på ullevåll, forklarte jordmødrene at det er heelt normalt! babyer kan ikke snyte seg, så det er slik de ordner opp!! sara nyser også masse!
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Tror bare det er for å rense opp på¨en måte. Var bekymra jeg og, men det trengte jeg ikke være ifølge hs
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Småen her har nyst (nøse?) masse helt siden hun var født, d er helt normalt Er deres måte å rense opp i nesen på, her kommer d ut busemenner i tide og utide
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 så godt og høre ... nå slapper jeg ihvertfall av :-) takk jenter :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå