nickoline og supermann Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Gutten min er 1 år og 9 mnd. Han prøver å komme seg ut av den, så er nok bare et spørsmål om tid før han kommer seg ut. Nå har han sengen sin nærme døra, og klarer å åpne den fra senga. åpner og lukker, åpner og lukker. Sier ingen ting. Bare kikker........så sovner han til slutt:) - litt søt også da! Men jeg er redd vi får et problem når han kommer seg ned på gulvet..... At han da vil velge å komme ut av rommet også!
Gothminister Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Du kan nok regne med att han vil komme ut av soverommet noen kvelder. Kanskje ikke den første kvelden,men i begynnelsen. Bar følg han bestemt tilbake i sengen hans og si det e natta. Gjenta det helt til han gir seg. Går ikke over mange kvelder før han slutter med det,men han kan jo gjøre det en gang i blandt fordet. Gikk bra da storebror fikk ny seng. Ett par kvelder hvor han kom ut av rommet sitt.
tre små... Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 gikk veldig bra her. jenta var bare 1 måned mer enn din er nå. var lettvindt og stå opp og komme ut i stua ja.. og vi måtte følge ho tilbake i seng noen ganger til å begynne med og si at ho måtte være i senga.. etter noen ganger gadd ho ikke stå opp for visste ho ville bli fulgt tilbake i seng...
Stor_smil Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Hei! Vi byttet fra grindseng til vokseseng for en uke siden. Mini er 2år og 3 mnd. Han prøvde egentlig aldri å krabbe utav grindsengen, forsto mot slutten at det "gikk an", men gav opp når han måtte stresse for å få foten over ;-p (lating...!) Overgangen har så langt gått strålende. Han sover mye bedre i sengen, mye roligere. Og har til nå heller ikke kommet ut av sengen, verken på kveldstid, natten eller når han sover på dagtid. I går lå han å pratet, sang og ropte på meg, uten å komme ut.. håper det fortsetter slik også ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå