Gå til innhold

er jeg slem

Anbefalte innlegg

Skrevet

når jeg onanerer mens gubben er på jobb og ikke vl ha sex med han på kvelden?

Jeg bare orker ikke sex på den måten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, det er jo vanlig at gravide ikke vil ha samleie fordi det er ømt neddi der osv. Men dere kan jo kose med hverandre uten å ha noen penetrering da.

Skrevet

Vær fantasifulle da. Han har sikkert forståelse får at du ikke vil ha han inni deg. Men dere kan jo eksperimentere med hverandre fordet... ;)

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg ville kalt deg slem, om du da ikke bruker alt annet du har til å gi han nytelse på kvelden.. Suger/runker han.. Regner med han han full forståelse for at du ikke vil ha han inni deg, men det betyr ikke at du ikke kan tilfredstille han med "resten" av deg... Jeg mener at du bør føle en "forpliktelse" til å tilfredstille han alle dagene du tilfredstiller deg selv. Da kan du jo også få han til å runke deg (finger eller dildo) og jeg tror dette vil gi dere begge mye bedre nytelse, og mye mer harmoni i forholdet.

Skrevet

Jeg har sagt i fra til min kjære at hans onanering skal ikke gå utover vårt sexliv... Det samme gjelder jo meg selvfølgelig!!

Greit at det er ok noen ganger å ordne opp i kåtskapen selv, men hvis man er gira så hint til partner og hvis det ikke er gjensidig der og da så gjør noe med det selv!!

Men synes ikke onaneringen skal bli det første man tyr til... viktig å vise at man tenner på hverandre og vise intresse!! Men for all del, det er greit og fort gjort å gjøre opp selv også!! :) Men med måte, må ikke gå utover sexlivet dere imellom...

Det fins masse man kan gjøre uten at det er "sex på den måten"... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...