Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 hvor mye og ofte kjenner dere spark?
mine små alver... Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Hei.jeg kjenner det jevnt utover hele dagen jeg.Gutten min romsterer og sparker mye! morgen,formiddag,kveld og natt.men nå har jeg Bl og store gangvansker så jeg blir sittende mye i ro,mulig derfor jeg kjenner det så godt også? Har kjent liv siden uke 11 jeg og dette er min andre=)
EMC77 og JTK08 + NY? Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Er i uke 26 nå, og har kjent spark siden uke 21. Her sparker det hele døgnet, men merker at det er søvnrytme inni der. Har ofte to perioder om formiddagen, en periode om ettermiddagen, to perioder om kvelden og jevnt over hele natta. Sjeldent jeg kjenner noe når jeg står eller går. Men når jeg setter meg i sofaen eller legger meg i senga setter det i gang.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Jeg har tidligere kjent tydelige spark i løpet av dagen, og spesielt kvelden. De siste to ukene har det blitt mindre av dette, men kjenner at babyen "makker". Litt vibrering, noen smådult, og kan kjenne de når jeg holder på magen. Jordmor sa de var viktigst at jeg kjente liv, ikke hvordan bevegelsene var. Synest de er litt ekkelt når jeg ikke kjenner skikkelige spark. Andre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå