Myrini Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Hallo alle damer! Da sier jeg takk for meg her inne. Lørdag 5. januar ble lille Asgeir født - 1 dag før termin - og verdens beste bursdagsgave Kom inn på føden fredag kveld kl 22.45. 02.19 var det hele overstått. Det gikk kjapt - en grei fødsel. Var i fin form og oppegående etterpå. Den varme risposen var god å ha. Mannen min var også fanastisk til å hjelpe meg. Det var 2 stolte storesøstre som fikk hjem mamma og lillebror. Nå skal vi bare kose oss og ta livet med knusende ro. Ønsker dere alle lykke til videre! Klæm
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Gratulerer så mye!!! Et spm; Hvordan fikk du til å holde risposen varm?! Jeg har brukt sånne varmeputer som må kokes opp, de er helt fantastiske og skulle gjerne hatt de med til føden, men tenkte ikke at man kunne få de varmet opp der...!?
~falck~ har fått baby! Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Nææ så kos! Gratulerer så masse med baby og bursdag:))
ja08 Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Gratulerer så mye med den flotteste bursdagspresangen. Når det gjelder risposer, så er de enkle å varme opp i microen på 3 min. De fåes kjøpt i helsekostforretninger. Har de slike på føden eller må man ta med seg egne?
Myrini Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2008 Tusen takk De har risposer på føden. Jordmor tar seg av oppvarming. Anbefales på det varmeste, hihi
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Gratulerer så mye med den lille gutten, kan jo ikke bli bedre bursdagsgave nei... kose dere masse )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå