nickoline og supermann Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 I dag har jeg en gutt på 1 år og 9 mnd. Snart 2 år. Jeg har snart vært i jobb 1 år også. Er det mulig!!! Veninna mi fikk 3 uker før meg. Hun har ny baby på 3 uker. Synes det var i går han var så liten jeg! Kan noen fortelle meg hvor tiden ble av??????????????
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Det er helt ufattelig... Minstegutten min blir 1 år på søndag. Jeg kan ikke begripe hvor dette året har blitt av.
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 kan nok ikke fortelle deg hvor det blir av tiden for det samme lurer jeg på!!!!! lille klumpen min er 7mnd`er i dag og snuppa 2år og 2mnd`er!!! vi må ta godt vare på denne tiden i hvertfall.. )
nickoline og supermann Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2008 Helt sikkert at man må. Den kommer aldri igjen. I dag har jeg gutten hjemme fra barnehagen. Ville bare kose meg med han i dag. Vi har vært ute i meis og aket på akebrett. Når han våkner skal vi lese boop ( bok) og bygge lego!!!!
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 så koslig da... gøy å ake! ;o) må dere kose dere masse... det skal vi.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå