2gulljenter + 1 gullgutt Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Har det kommet gradvis, eller sier det bare pang? Har selv begynt å kjenne på smerter i rygg og nedover lår (baksiden og mellom). Jeg går mye på jobb, og er avhengig av å gå til jobb ( ca 30 minutter å gå hver vei). Kan sykle, men tør ikke når det er glatt. Er redd for at det ikke skal gå over, men tror liksom at om jeg tar det med ro, så klarer jeg å holde det i sjakk så det ikke blir bekkenløsning. Har to barn på 3,5 og 1,5 år hjemme fra før, så det blir avslapning først fra 20 på kvelden. Men, "som man reder ligger man", heter det vel... :-)
grand danois Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 med meg kom d gradvis. jeg hadde en jobb der jeg måtte stå å gå hele dagen,å med meg ble d bare verre å verre.
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 kom gradvis,blir mye verre om jeg gjør noe... jeg er 100 % SM,sist jobbet jeg med BL,å det ble mye verre.jeg også gikk 30 min. hver vei til jobb. syklet gjorde jeg å,men det gjorde ikke godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå