mamma&urokråka Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Er førstegangs og er helt grønn på det området. Hehe. Har hørt at det kan være lurt å ha ullinnlegg nå på vinteren, men klør det ikke mye? Har dere noe imellom innlegget og brystvorten da? I så fall hva...? Er to uker til fødsel og kom på at jeg ikke har tenkt på å kjøpe det en gang..
hoppendegla Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 hei, er andregangs men helt grønn jeg og... var noen som anbefalte chicco(usikker på staving) el avent sine engangs innlegg innerst og ull ytterst... vi får dytte dette innlegget lengere opp tenker jeg...
rasyre Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 kjøpte 2 ullinnlegg på sparkjøp til 49 kr pr.stk.Halv pris i forhold til apoteket.Har dårlig erfaring med engangsinnlegg.De klistrer seg til brystvorten hvis vorten lekker.Så når du skal ta den av er det kjempevondt.Anbefaler ullinnlegg.Klør ikke og de kan brukes om igjen og om igjen.
canutten Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 helt klart ull og BARE ull, ikke noe papir! se på apoteket, de selger noen gode i ull. de klør absolutt ikke. tynne er de og. kjøp dem store, så de dekker og varmer litt.
tertilus Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Men, hvis man bare skal ha ull må man vel ha mange par?! Jeg tenker på lekking osv. Jeg kjøpte et par på Bogerud tekstil som ser veldig gode ut.
mamma&urokråka Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. januar 2008 Må jo få vaska dem innimellom så da må man vel ha mange par ja..? Eller? Blir det ikke varmt til sommeren med ullinnlegg?
canutten Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 jeg hadde bare to par, og innimellom vred jeg de opp i vasken før jeg la meg. en sjelden gang brukte jeg milo også. så la jeg dem på gulvet på badet, ferdig til neste dag. De blir ikke varme. dvs de varmer det de skal. jeg brukte bare ull om sommeren og ull med et skjerf rundt puppene om vinteren, men det var fordi jeg var plaget med kuler. ullinnleggene er tynne og lette, ikke varme og ikke synlige. dvs hvis ikke sambo putter de i vaskemaskinen...da blir de søte små og tykke..
Phantom´ Skrevet 10. januar 2008 #8 Skrevet 10. januar 2008 Vanlige papirinnlegg fås kjøpt på rema. Jeg har brukt bare dem, eller når det har vært kaldt brukt papir med ull utenpå.
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #9 Skrevet 10. januar 2008 Jeg har kjøpt en pakke chicco, men var meget fornøyd med avent sine sist. Min erfaring er at man ikke kun kan bruke ull, for da vil det lekke tvers gjennom. Du har chicco/avent sine innerst(disse sitter overhode ikke fast i puppen) og ulla utenpå, for å unngå brystbetennelse. Ullinnlegga er myke og klør overhode ikke )
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #10 Skrevet 10. januar 2008 bomull og ull innlegg, brukte dette sist med god effekt. prøvde vanlige fra butikken, men ble så sår av de
♥martha~78♥ -Signe født 22.02. Skrevet 10. januar 2008 #11 Skrevet 10. januar 2008 ULLINNLEGG....!!! Var helt avhengig av de forrige gang,men fikk brystbetennelse 5 ganger fordet....Max uheldig!!
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 10. januar 2008 #12 Skrevet 10. januar 2008 Jeg skal bruke ullinnlegg. De klør ikke, og jeg har dem inderst. Skyller dem opp hver kveld, men lurt å ha minst 2 par. Kjøp de største, så holder du brystene varme, slik du kan unngå brystbetennelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå