Gå til innhold

Til dere med barn med brune øyne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var øynene brune helt fra starten, når skiftet de evt. farge? VAr øynene blå i starten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

øynene til vesla var mørke helt fra starten, de var ikke brune med en gang, men det var lite sansynlig at de ikke skulle bli det, husker ikke om det var blåskjær i dem men de var allerede mørke når hun kom til verden, jeg har forresten brune og pappa'n blå:o)

Skrevet

De var hvertfall mørke helt fra starten av.. Om ikke helt brune :)

Skrevet

Eldste var født med brune øyne,hehe.Mange av sykepleierene på intensiven var fasinert av øynene hans.

Minste sine var blå/grå.Men regnet med at han også kom til å få brune øyne siden både jeg og mannen min hatr det. 6 mnd gammel var de veldig brune.

Skrevet

vår hadde mørke blå øyne, som ble grønne etterhvert.. for så å gå over til brune. Nå er han 16 mnd, og det var i løpet av den siste måneden den virkelige mørke brunfargen kom

Skrevet

takk for svar

øynene til lillegutt var ganske mørke når han ble født for 3 mnd siden, nå er de blå/grå.....

Jeg har brune, pappa'n har blå..... "alle" tror de blir blå siden de er blå/grå nå....Ikke at det gjør noe, men han er tro kopi av pappa'n sin...så det hadde jo vært kos om han hvertfall fikk mine øyne...hehe

Skrevet

Min hadde en vakker blåfarge på øynene:) De var mørkere og mer intens blå enn mine. Min også identisk med faren, så håpet også at han skulle få mine øyne;) Husker ikke helt når de skiftet, men de ble brune etterhvert. Nå har han en fin brunfarge på øynene og lyst hår:)

Gjest irismor
Skrevet

Snuppa hadde brune øyne da hun ble født.

Skrevet

Mine øyne er så mørk brune at jeg ble født med dem. Hadde derfor aldir trodd at sønnen vår skulle få blå, men det fikk han, klare som dagen etter pappan! Det har de vært siden han bøe født. Tror nok de som får brune øyne etter hvert oftere har mørkere blå øyne.

Skrevet

Datteren min hadde også blå/grå, hun har nå (16 mnd) grønn/brune. Både jeg og pappaen har grønne så trodde hun skulle få blå/grønne.

Skrevet

Vi klarte faktisk ikke å se hvilken farge øynene hadde. Etterhvert var de blåe rundt kanten,og brune inni. Nå er de helt brune.

Skrevet

Datteren vår er født med helt mørke brune øyne, så nesten svarte ut.

Sønnen vår er født med knallblå og han forblir nok blåøyd.

Skrevet

Mini hadde brungrå øyne fra han ble født. Nå er han 21 mnd og har helt rene mørkebrune øyne. Jeg har brune med grønt i og pappaen har grønn/brun/grå øyne.

Storebror hadde den typiske blågrå fargen da han ble født, og de ble bare mer og mer blå etter hvert. Til slutt ble de faktisk nesten mørkeblå, uten en spett av en annen farge.

Tydeligvis ingen fasitsvar på dette med øyenfarge nei:-)

Skrevet

Gutten min hadde mørkebrune øyne da han ble født :) Tøys det der med at alle barn har blå øyne i starten. Mange har nok det, men langt ifra alle :)

Skrevet

Lillegutt hadde helt mørke øyne da han ble født.(så kun når det var mye lys at de var brune, ellers så de helt svarte ut.. Og de har ikke forandret seg noe siden.. Faren har slike øyne, mens jeg har blå....

Skrevet

gullgutten min hadde helt svarte øyne da han ble født..... nå er han 17mnd og har brune øyne. verken jeg eller faren har det, mn det er jo andre i familien som har brune øyne.......

Skrevet

de var ikke helt brune liksom, men så mørke at vi så med en gang at han kom til å få brune øyne..

Skrevet

Brune hele veien, eller svarte var de nesten de første mnd. Nå er de nøttebrune:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...