Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Hei. Er det noen som har vært på en ekstra ultralyd for å få estimert størrelse på småen/småa? Jeg er spent på hvordan dette er i forhold til den vanlige ultralyden. Er i uke 29 og fikk time med en gang legen hadde sendt rekvisisjonen. Antar at det blir en mindre grundig gjennomgang enn den ordinære ultralyden. Neon med erfaringer?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Skal på vekst estimerings UL imorgen. Så har ingen erfaring fra hvordan det blir, men har fått det henvist på grunn av høyt blodsukker og at jeg er overvektig....
mamma&urokråka Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Det her lurer jeg og på. Skal på det i morgen jeg.. Spennende..
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Hei, jeg har vært på en del ul for å sjekk tilveksten. Det hele er raskt gjort. De tar mål av hode, mage og lårbein og ut fra det regner de ut vekten på baby. Dette settes inn i et skjema for å se hvordan vekt og antall uker stemmer og du får vite om barnet er over, under eller på gjenomsnittet. Husk at dette er estimert og at det kan variere litt alt etter hvem som gjør målingen også. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå