Lisa & lille Noah<3 Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Har registert med mot telefonsalg på brønnøysund, men disse folkene gir seg ikke. Samme nr har ringt 10 ganger bare i dag, tok tlf 4 av gangene og 3 av gangene skulle de selge meg forskjellige ting, den 4 gangen sa jeg at det ikke fantes noen Lisa her, og at de hadde ringt skrekkelig feil, så håper de ikke ringer flere ganger..
Sivalur Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Spør med streng stemme hvor de har fått ditt nummer fra, for du er nemlig registrert mot telefonsalg hos Brønnøysund. Da pleier det komme en unnskyldning kjapt fulgt av et klikk hos oss hvertfall..
☆Anonymia☆ Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 åååå vet hvordan det er.. jeg tar ikke tlf jeg så kan de rnge til de blir blå i tryne.. jeg tør ikke si noe frekt jeg,så jeg lar heller være å ta tlf..hehe
Sivalur Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Hehe - Kine, du pleier jo komme med noen saftige utsagn her, ikke like tøff på telefon kanskje?? Jeg er ikke spesielt frekk av meg, men har bitt fra meg til et par telefonselgere. Greit nok at det er jobben deres, men noen av de er så frekke og tar ikke et nei for et nei! En gang satt jeg og diskuterte med en fyr i nærmere 15 min før jeg la på. Så fikk han ikke plaget noen andre på den tiden hvertfall, hehe.
☆Anonymia☆ Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 hehe nei det blir noe annet når man snakker med personen sånn =) haha...er jeg rar ? redd han skal skjelle meg ut tilbake. haha
strekkmerketrollet Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 uff, ja her ringer de også heeele tiden! Har faktisk hendt at samme person har ringt meg 3 forskjellige ganger, for å selge meg forskjellige ting. (jeg kjente igjen stemmen) Da jeg tok dette opp med ham, så prøvde han først å nekte, men ble temmelig paff da jeg ramset opp de andre tingene han ville selge meg i andre telefon samtaler ) MEN.... uff, har selv jobbet som telefon selger... for mange år siden. På den tiden var det myyyye arb ledighet der jeg bodde, så det var det eneste jeg fikk ( Det var ikke noe gøy alså... for jeg visste jo selv hvor irriterende det var å få slike telefoner... Å lønna var kjempe kjip!! Men var litt artig da en dame ringte her en dag og skulle selge meg det jeg solgte den gang, og hun ramset opp samme ''regla'' som jeg gjorde... hihih... DA var jeg lykkelig over at det ikke var jeg som satt i den enden )
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 jeg tar bare opp telefonen og når de sier hallo så sier jeg surt: jeg er ikke interessert Lov å håpe at de en dag tar ett hint er jo visse nr som går igjen...
Gjest irismor Skrevet 10. januar 2008 #8 Skrevet 10. januar 2008 Finn deg en fløyte og blås inn i røret når de ikke skjønner et NEI. Da blir du kvitt dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå