bente69;) Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 .... å tror dere ikke at jeg snart kan alle sangene på rams. Tar meg i å sitte å synge for full hals...hehe At cd'n har gått en gang eller to siden jul er helt sikkert, snuppa digger, synger og danser til Nå går den for andre gang alt i dag...hehe snuppa er 3,5 år
bente69;) Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. januar 2008 nå går den for tredje gang i dag...hehehe
NoDoubt Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Hehehehe;D De er stilige:-) Hvorfor er du hjemme i dag da? Her går det i kardemomme by! Jeg kan så og si alle replikkene og sangene:-)
bente69;) Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2008 Ja, de har mange fine sanger:) Den cd'n husker jeg fra jeg var liten, den er kos assa:) Den skal jeg se etter neste gang jeg er i byn:) Her har en av oss vært hjemme med snuppa siden 15 desember. Nesten hvertfall, hun var i barnehagen mandag og tirsdag denne uke. Vi har hatt litt fri også da, men ikke nevneverdig mye(4 dager) Først hadde vi to runder med oppkast og høy feber (rundt 39-40) så tredjedag jul fikk hun feber igjen, da hadde hun crp på 160, urinveis infeksjon og streptokokker. Var hos legen på mandag morgen, da hadde hun bare 26 i crp og feberfri siden fredag. Så ringte barnehagen i går kl 0850 å fortalte at Henriette hadde spydd, i går kveld hadde hun 39.7 i feber. Hun har ikke spydd i dag, feberen er lavere å håper hun er feberfri i morgen. Så får vi håpe hun kan gå i barnehagen igjen til mandagen. Dette er den 4 sykt barn dagen jeg har i 2008, slå den?!?!?!!!!
NoDoubt Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Off, off, offf:-( Hørtes ikke bra ut. Men det er jo ofte sånn når de begynner i barnehage. Barnehagen hennes er jo og helt ny?! Da blir det ofte enda verre. B begynte jo og i helt ny barnehage da hun bebynte. Det gikk ikke 1 uke på et helt år uten at noen var syke her i huset. Men det går over og etterpå blir de nesten aldri syke!!
bente69;) Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. januar 2008 Nei, det har hvert tøft for henne og oss. Heldigvis har hun litt valpefett enda, for det er nå nesten borte, hun har blitt så tynn atte... Ja, barnehagen hun begynte i var helt ny, kjempefint der og hun trives godt:) Heldigvis har ikke vi andre vært syke, det setter vi pris på ...hehe Kællen er borte også, heldigvis kommer han hjem i kveld (dro mandag morgen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå