-Mariposa- Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 I dag er det bare 24 dager til jeg reiser til Afrika og 191 dager til jeg skal slutte på pilla og de dagene kommer til å gå unna som bare det Jeg er mer bekymra for antall dager ETTER at jeg slutter på pilla til sambo er klar for å ikke bruke kondom, men de dagene er ikke i min kontroll så er jo ikke så mye jeg får gjort med det uansett.
jinta86 Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 lenge skal du være i afrika? kan du ta meg med i kofferten hehe... veit aldri kan hende han aldri bruker kondom for kanhende han får tenke litt når du er borte veit du.. det gir han en sjangse og savne deg... klem
-Mariposa- Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2008 Skal være borte i 3 mnd:) Det er jo det som er planen da, at han skal savne meg sååååå mye
Shauri Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Kanskje det er det som er trikset.. reise laaaangt bort. Studieår eller au pair år hadde ikke vært dumt... menne... ville savnet han for mye jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå