Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg så fortvilt. Jenta har hatt omgangsyken i tre dagen nå. Hun er slapp og ikke mye tess nå. Heldigvis har det blitt mindre spying nå, og feberen er borte så vi er vel på bedringesvei håper jeg.

Problemet er jo at hun raser ned i vekt for hun har fortsatt diare, ser jo bare at ongen forsvinner. Hun var finspist fra før og nå vil hun ikke ha noen ting. Ikke en gang puppen som hun ALDRI har takket nei til før. Vi får i henne litt pærejuice eneste og vann. Hvordan i all verden skal vi få henne til å spise igjen???

Har vært hos legen med henne siden hun var så slapp og hun mente at væske var viktigst, men næring også. I sted klarte jeg ikke mer og insisterte på puppen som hun da like etter spydde opp igjen.

Tips og forslag hva man kan tilby en 11 mnd baby mottaes med stor takknemlighet. Hvor lenge går det normalt til de begynner å komme seg når de tross alt begynner å bli litt bedre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, vanskelig det der! Har ikke legen noe forslag? Vi fikk beskjed om å ikke tilby mat første kvelden/natta så magen fikk ro, deretter amme henne...Det gikk greit, hun var også veldig slapp, men tok i hvert fall puppen, men nektet all annen mat....da kjøpte jeg økologisk havregrøt på helsekosten, den spiste hun! Hun har også vært litt småspist tidligere, men nå har hun kommet seg litt. Spiste også kokt potet, brokkoli og kokevann som jeg purerte med stavmikseren. Og etterhvert fruktmos. Har du prøvd en blanding av farris (rør ut kullsyra) og eplemos? Skal være bra ved diare og væsketap. Ta kontakt med legen igjen dersom hun ikke har nok våte bleier!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...