mayaya Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Vi har litt trøbbel med ene hjulet på vogna vår, men Barnas hus har lovt å fikse det dersom jeg kommer på dagtid en dag. I tillegg skal jeg vel handle litt mat til helga, og en bursdagsgave. I dag og i morgen er mine siste dager i permisjon. Når skal jeg dra og gjøre ærendene? I dag eller i morgen? Akkurat så store problemer har jeg i dag.
selfangerkjerringa Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Drit i vognhjulet, hold deg hjemme og planlegg ka-ping-overattings-fest! nå er gubben på gli, og vi begynner å nærme oss over 74,8% sjanse for at jeg kommer neste lørdag
mayaya Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2008 GOSH Ved 75, skal jeg starte planleggingen altså. Men med tanke på problemet her, er det ikke bedre å ha hjemmedag siste dagen da?
selfangerkjerringa Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 jo. ut og fikse hjul og shoppe idag, hjemme og slappe av imorra og snakke med ka-ping på msn! Jeg har nemlig også fri imorra :D:D orakelet har talt.
mayaya Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2008 DER sa du det ja. Med pingen hjemme er det jo ikke mulig å ha handledag. Meeen - tror ikke jeg gidder å dra før litt senere i dag da. Satser på en langdupp for småen, og så hive oss i bilen etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå