Gjest Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Jeg var så "dum" at jeg støttet landsforeningen for lunge og hjertesyke for slere år siden. Og nå får jeg ikke de til å slette meg fra listene sine, og de ringer støtt og stadig. Har registrert meg i brønnøysundregisteret, har bedt de flere ganger om å fjerne nummeret mitt, de har lovet å gjøre det, sagt at nå får jeg ikke flere telefoner fra dem osv. Men de lyver jo så det renner av dem. Argh, blir så irritert når de ringer, og de gir seg jo ikke når du avviser de heller. Noen gode tips?
Chiabatta Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Du registrerer deg hos Brønnøysundreg. Men husk å krysse av for humanitære formål også - ikke bare telefonsalg! Dessuten tar det 3 mnd før du er registrert.
Gjest irismor Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Netse gang de ringer så sier du at nok er nok. Du har registrert deg og at de ikke har lov å ringe deg mer og at den eneste utvei du ser nå er politianmeldelse. Be om å få selgerens navn og navn og telefonnr til hans/hennes overordnede. Eller finn deg ei fløyte og blås alt du kan inn i telefonrøret når de ringer.
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Har kryssa av på alt, og det er mer enn 3 mnd siden. Men det med fløyta skal jeg jammen meg prøve, hehe. Stakkars, de gjør jo bare en jobb, men gud så plagsomme de er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå