Frk. Vable Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Skal selge svart en kombivogn. Bagen og vognposen er helt ok, setet på sportsdelen kan legges helt ned, det følger med regntrekk og vognen er egentlig ganske fin, veldig nøytral. MEN det ene hjulet er punktert, den ene "Bremseklossen" er knekt, og risten under vognen henger bare fast på tre plasser. Får jeg mer enn 500? Hva betaler folk egentlig for en brukt vognpose? For den er kjempefin, kjempelett å holde ren, ser ikke slitt ut i det hele tatt... Jeg aner ikke hvilke priser man opererer med når det gjelder brukte vogner...
mayaya Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Jeg tror du kan få litt problemer der, gitt. Men vognposen da, hvordan er den? Merke, hva er den laget av, etc?
Gjest irismor Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Lapp hjulet og fest risten under med en strips og prøv deg på 600.- Er nok lettere å selge uten punktert hjul. =) Lykke til.
Hønemor&guttaboys Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Du vet ikke merke, type, el årsmodell på vogna?
Frk. Vable Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. januar 2008 Merket heter Grapi, vi kjøpte den i 2003.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå