Gå til innhold

Har jeg abortert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg va på do natt til tirsdag ( var da 5 uker på vei) oppdaget jeg plutselig at jeg blødde. Det var friskt blod. jeg ble helt skjelven og tenkte at nå går det gale igjen( har mistet tidlig før også) da jeg gikk på do ca 1 time etterpå var det mer blod (en god del på papiret) og jeg opdaget en liten klump med levret blod i doskålen. Da var jeg helt sikker på at det var gått gale og jeg ventet bare på den store blødningen. Men jeg har ikke blødd noe etter det og jeg har fortsatt ømme pupper. Jeg hadde egentlig forsont meg med at dette var en sa men man leser jo så mange forskjellige historier på disse sidene og det er jo klart at håpet stiger litt. Jeg har time til ul på mandag, så jeg vil jo få svar da. men lurer på om noen har hatt lignende opplevelser og hvordan det gikk? Skikkelig fustrerende dette da jeg brukte 2 år på å bli gravid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme skjedde med meg i uke 8 og en gang til i uke 10.

Det går som regel fint, men det er jo klart at man blir litt bekymrert, spesielt du som har mistet en gang før.

Skrevet

Eg opplevde det samme, men har en baby på snart 21 uker i magen=)

Legen var sikker på at eg mistet, men tok en HCG prøve og uka etter fikk eg beskjed om at spiren hadde klort seg fast=)

Så det trenger ikke bety at du mistet...men det er jo vanskelig å vite...

Lykke til på mandag! Kanskje du er like heldig som meg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...