Axus' girlfriend Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Var på ekstra ultarlyd i dag, og der kunne jordmoren tydelig se at jeg hadde ei lita jente i magen. Endelig fikk vi vite kjønnet, og morsfølelsen var rett, hehe:) Hun hadde et vekstavvik på minus 9%, men jordmor mente at det i uke 30 kun tilsvare at hun var 150gram mindre enn gjennomsnittet. Oppfølging skulle jeg uansett få, så jeg får enda en ultralyd i uke37. Endelig føler jeg at St.Olavs er et bra sykehus, hvor man faktisk får hjelp, og gruver meg ikke i like stor grad til å føde der:)
~falck~ har fått baby! Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Ååå så koselig med ei jente da:)) Gratulerer! Å godt med litt ekstra oppfølging, men det er nok ikke noe å bekymre seg så veldig for:) Lykke til:)
Axus' girlfriend Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2008 Nei, det håper jeg ikke. Har litt følelsen av å være forelsket jeg nå, hehe. Var som at det gikk opp for meg da jeg fikk vite kjønnet. Har vært å handlet de to første rosa klesplaggene nå
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 SÅ ARTIG!!!!!!!!!!!! Får ei lita tulle du da....så kos=) Vi må la pjokken min og jenta di treffes da, kanskje framtidige dansepartnere..hehe! Nå blir det vel mye rosa framover ja. Grattis=)
Axus' girlfriend Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2008 åååå..det har jeg ikke tenkt på en gang, ballerina, hehe:) Anders har allerede sendt melding til kompisen hans som nettopp har fått en sønn: hold sønnen din unna jenta mi da;) Er ikke lov til å prøve seg:) Nei, nå gleder vi oss enda mer. Godt å få vite kjønnet og få bekreftet enda en gang at hun er frisk:) Blir første jenta i den generasjonen av familien vår, så det blir nytt for hele familien. Pappa gleder seg masse til å ha ei lita prinsesse på magen sin igjen sier han:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå