Gå til innhold

Det blir ei jente:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ekstra ultarlyd i dag, og der kunne jordmoren tydelig se at jeg hadde ei lita jente i magen. Endelig fikk vi vite kjønnet, og morsfølelsen var rett, hehe:)

Hun hadde et vekstavvik på minus 9%, men jordmor mente at det i uke 30 kun tilsvare at hun var 150gram mindre enn gjennomsnittet. Oppfølging skulle jeg uansett få, så jeg får enda en ultralyd i uke37. Endelig føler jeg at St.Olavs er et bra sykehus, hvor man faktisk får hjelp, og gruver meg ikke i like stor grad til å føde der:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå så koselig med ei jente da:)) Gratulerer! Å godt med litt ekstra oppfølging, men det er nok ikke noe å bekymre seg så veldig for:)

Lykke til:)

Skrevet

Nei, det håper jeg ikke. Har litt følelsen av å være forelsket jeg nå, hehe. Var som at det gikk opp for meg da jeg fikk vite kjønnet. Har vært å handlet de to første rosa klesplaggene nå:)

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

SÅ ARTIG!!!!!!!!!!!! Får ei lita tulle du da....så kos=) Vi må la pjokken min og jenta di treffes da, kanskje framtidige dansepartnere..hehe! Nå blir det vel mye rosa framover ja. Grattis=)

Skrevet

åååå..det har jeg ikke tenkt på en gang, ballerina, hehe:)

Anders har allerede sendt melding til kompisen hans som nettopp har fått en sønn: hold sønnen din unna jenta mi da;) Er ikke lov til å prøve seg:)

Nei, nå gleder vi oss enda mer. Godt å få vite kjønnet og få bekreftet enda en gang at hun er frisk:) Blir første jenta i den generasjonen av familien vår, så det blir nytt for hele familien. Pappa gleder seg masse til å ha ei lita prinsesse på magen sin igjen sier han:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...